دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماشین سازی؛ تیمی که برای ماندن شایسته بود

ماشین سازی؛ تیمی که برای ماندن شایسته بود

ماشین سازی امروز در بازی با مس رفسنجان سه بار به گل رسید و این برای بسیاری قابل باور نیست.

به گزارش ورزش، شاگردان علیرضا اکبرپور به تیمی سه گل زدند که هفته پیش در مصاف با فولاد دو بر یک برنده شد. واقعیت این است تیمی که سقوطش به دسته اول قطعی شده سخت است در هفته های پایانی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشد و نتیجه خوب بگیرد اما ماشین سازی نشان داد از این قاعده مستثنی است. آنها هم در بازی با سپاهان خوب بازی کردند و هم در بازی با مس. این نمایش ها نشان می دهد رقابت برای ماشین سازی تمام نشده است و تا هفته آخر تلاش می کند؛ هر چند که پیروزی های متوالی هم رای به ادامه حضور این تیم در لیگ برتر ندهد. چنین تیمی بدون شک فصل آینده در لیگ یک خواهد درخشید و خیلی زود به لیگ برتر برخواهد گشت. آنچه که مسلم است یک فصل غیبت در لیگ برتر برای ماشین سازی فاجعه نیست. 

ماشین سازی در بازی امشب نشان داد برای برگشت به لیگ برتر تیم شایسته ای است. حتی شایسته برای ادامه حضور در لیگ برتر و حیف که این فصل امتیازات زیادی از دست داد و احتمالش خیلی ضعیف است حتی تکرار این بردها رای به ادامه حضور ماشین سازی در لیگ برتر بدهد. 

ماشین سازی؛ تیمی که برای ماندن شایسته بود

گل های به ثمر رسیده ماشین سازی در بازی با مس رفسنجان روی کار تیمی و اشتیاقی بود که این تیم برای پیروزی از خود نشان داد. تعویض پی در پی مربی در ماشین سازی و بی توجهی نسبت به دغدغه های این تیم به ماشین سازی ضربه زد و این تیم زمانی برخاسته است که خیلی دیر شده اما این پیروزی ها دست کم موجب می شود ماشین سازی وداع شایسته ای با بازی های این فصل داشته باشد. امروز کسی از شکست های ماشین سازی صحبت نمی کند و همه از بازی خوب این تیم در برابر مس و نتیجه ای که به دست آورده حرف می زنند. این برای ماشین سازی یک گام رو به جلو است. چه بهتر تیمی که می خواهد با لیگ برتر خداحافظی کند با خاطره ای خوش این کار را انجام دهد و چه خوب که به همه ثابت کند برای ماندن تیم شایسته ای بود. 

فوتبال برای ماشین سازی ادامه داد و باید این تیم را تحسین کرد که گرمای بازی ها را در هفته های پایانی حفظ کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋