دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصدومیت، شماره یک پدیده را سکونشین کرد (عکس)

اعتماد مهدی رحمتی به دروازه‌بان جوان؛ مصدومیت، شماره یک پدیده را سکونشین کرد (عکس)؛ مصدومیت از ناحیه مینیسک باعث شد تا دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پدیده جدال امشب مقابل نفت مسجدسلیمان را از دست بدهد.

به گزارش ورزش دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان در شرایطی آغاز شد که غیبت دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پدیده در لیست این تیم سوال برانگیز شد؛ زمانی‌که ترکیب دو تیم پیش از شروع مسابقه اعلام شد، مشخص شد که محمدجواد کیا دروازه‌بان جوان پدیده با نظر مهدی رحمتی امشب به میدان می‌رود و خبری از میلاد فراهانی نیست.

مصدومیت، شماره یک پدیده را سکونشین کرد (عکس)

جالب آن‌که در روی نیمکت هم نام بابک سلامت به عنوان دروازه‌بان ذخیره مطرح شده بود و پیگیری‌ها نشان می‌دهد که میلاد فراهانی در تمرینات پدیده از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب‌دیدگی شده و این مسئله او را در مقابل نفت مسجدسلیمان سکونشین کرد و رحمتی نیز به دروازه‌بان جوانی به جای فراهانی باتجربه اعتماد کرد.

محمدجواد کیا در نیمه اول که با پیروزی پدیده به پایان رسید نمایش خوبی را از خود نشان داد و چند موقعیت را از حریف گرفت؛ میلاد فراهانی هم که امشب به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حضور نداشت، کنار تیمش بود و از روی سکوها، نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود بود.

مصدومیت، شماره یک پدیده را سکونشین کرد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋