دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرصت سوزی بزرگ ارسلان مقابل اخباری (عکس)

ارسلان مطهری می توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه تراکتور را باز کند ولی این اتفاق با تکل خوب محمدی مدافع تبریزی ها رخ نداد.

به گزارش ورزش، استقلال و تراکتور در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. دیداری که به دلیل توقف های پرتعداد، 7 دقیقه وقت اضافه داشت و تلاش های دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه به پایان رسید هر چند فرصت های استقلال برای گلزنی بیشتر بود.

فرصت سوزی بزرگ ارسلان مقابل اخباری (عکس)


در ثانیه های پایانی نیمه نخست، استقلال می توانست با استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف به گل برسد. یک پاس رو به عقب به سعید ایران خواه رسید که به جای کشاورز وارد زمین شده بود ولی تعلل و اشتباه بزرگ این بازیکن از یک سو و تعقیب توپ و سماجت ارسلان مطهری از سمت دیگر، مهمترین صحنه نیمه نخست را شکل داد.


مطهری با یک توپ گیری فوق العاده از ایران خواه، به سمت دروازه تراکتور هجوم برد و هادی محمدی مدافع تبریزی ها مزاحم این بازیکن بود. مطهری که با اخباری نیز تک به تک شده بود، گلر تراکتور را وادار کرد تا از دروازه اش خارج شود ولی تکل فوق العاده و به موقع محمدی، باعث دفع شدن این فرصت شد.

فرصت سوزی بزرگ ارسلان مقابل اخباری (عکس)


قایدی که در موقعیت بسیار بهتری قرار گرفته بود و با یک پاس عرضی از سوی ارسلان می توانست به راحتی دروازه تراکتور را باز کند، از اینکه مطهری توپ را به او نرساند، به شدت معترض بود. پیام حیدری نیز در این صحنه با اعلام خطا، توپ را به تراکتوری ها داد تا مهمترین فرصت نیمه نخست با تعلل مطهری به هدر برود.


مطهری ثانیه هایی پیش از این نیز روی ارسال نادری می توانست دروازه تراکتور را باز کند که آنجا نیز اخباری با خروجی به موقع، مانع از گلزنی مهاجم آبی ها شد تا این بازیکن دست خالی نیمه نخست را به پایان برساند.

فرصت سوزی بزرگ ارسلان مقابل اخباری (عکس)

فرصت سوزی بزرگ ارسلان مقابل اخباری (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋