دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله

سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله

فابیو کاپلو؛ سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله!؛ فابیو کاپلو، مربی کهنه‌کار ایتالیایی، داوران ایتالیایی را به خاطر تمارض چیرو ایموبیله، که این روزها به شدت سوژه شده است، سرزنش کرد.

به گزارش ورزش، فابیو کاپلو پیشاپیش برگزاری مرحله نیمه نهایی یورو 2020 و دیدار ایتالیا برابر اسپانیا در مصاحبه با کالچومرکاتو در باره رقابت های یورو به صحبت پرداخت و ضمن تمجید از تیم ملی انگلیس، گفت اسپانیا فوتبال کندی را ارائه می دهد و همچنین داوران ایتالیایی را به خاطر تمارض چیرو ایموبیله سرزنش کرد.

 

سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله

 

کاپلو که سابقه هدایت تیم ملی انگلیس را نیز در کارنامه دارد درباره بازی های یورو تا به اینجا صحبت کرد و ضمن تمجید از شاگردان گرت ساوت گیت  گفت که استایل تهاجمی بازی آنها کلید موفقی است.

کاپلو درباره تیم ملی انگلیس گفت: "آنها خوب کار می کنند، منسجم هستند و در خط دفاع و هافبک بسیار محتاط و هدفمند بازی می کنند. آنها تهاجمی و در ضربات شروع مجدد کشنده و بسیار خطرناک هستند. باید حسابی به آنها توجه کرد، انگلیس در مقطعی بسیار عالی و مهم است.

گل نخوردن از نظر روحی چالش برانگیز است. دروازه بان آنها، جوردن پیکفورد، در بازی با پا هم بسیار خوب است. این هم یک سلاح دیگر است."

 

کاپلو همچنین درباره تطبیق یافتن ایتالیا با سرعت بازی اسپانیا در دیدار نیمه نهایی که امشب برگزار خواهد شد هشدار داد و گفت: "بیایید خوابمان نبرد! اسپانیا فوتبال کندی را ارائه می دهد. اگر ما با سرعت آنها تطبیق پیدا کنیم به زحمت خواهیم افتاد.

اسپانیا دارای کیفیت فنی عالی و مالکیت توپ عالی است. برای مقابله با این ویژگی هنگام بازیابی توپ به سرعت و وضوح نیاز داریم. باید سریعاً توپ را دوباره راه اندازی و حمله کنیم.

ما کیفیت زیادی داریم و دفاع اسپانیا به هیچ وجه بی نقص نیست."

 

سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله

 

چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا و تیم لاتزیو، به دلیل تمارض در بازی یک چهارم نهایی برابر بلژیک در مقابل دروازه حریف، این روزها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است؛ او به قصد فریب داور و گرفتن پنالتی در محوطه جریمه خود را به زمین انداخت اما پس از گلزنی نیکولو بارلا برای جشن گرفتن گل او از جا برخاست و دوان دوان به جمع بازیکنان ایتالیا پیوست.

 

سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله

 

کاپلو در این باره افزود: "من بازیکن را سرزنش نمی کنم. اول از همه مسئولیت این چیزها به عهده داوران ایتالیایی است. آنها به این حرکات عادت کرده اند و بعد بازیکن از خودش می پرسد که چرا من این کار را نکنم؟

البته با توجه به اخلاق ورزشی او اصلا رو راست و صادق نبود. داوران ایتالیایی فاقد این توانایی هستند که بفهمند آیا بازیکن تمارض کرده و فریبشان داده یا نه.

آنها مدام برای کوچکترین برخوردی سوت می زنند چرا که می خواهند کنترل بازی را در دست داشته باشند اما بازی باید ادامه داشته باشد.

مسئله شخصیتی است. مشکل دیگر این است که -بازیکنان- فقط توسط داوران قضاوت می شوند. ما باید مخاطبان را به خارج از دنیای آنها گسترش دهیم. این کمی شبیه موقعیت دادستانی است که قاضی هم هست، که اصلا خوب نیست. "

 

سرزنش داوران ایتالیایی به خاطر تمارض ایموبیله

 

کریستیانو رونالدو پنج گل برای پرتغال به ثمر رساند و یک رکورد جدید در یورو ثبت کرد اما نتوانست به این تیم کمک کند تا از مرحله یک هشتم نهایی گذشته صعود کند.

 

کاپلو احساس می کند فوق ستاره پرتغالی "نقش خودش را بازی کرد" اما از فرانسه و کیلیان امباپه ناامید شده است

 

کاپلو ااضافه کرد: "رونالدو نقش خود را ایفا کرد. امباپه اما با از دست دادن پنالتی قهرمانی اروپا را برای خودش بدتر از قبل کرد.

فرانسه بسیار متکبر به نظر می رسید؛ "ما عظمت و شکوه هستیم "، آنها هیچ فروتنی نداشتند و به خانه بازگشتند."

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋