دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: استراماچونی وارد قطر شد (عکس)

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال، برای قبول هدایت باشگاه الغرافه وارد قطر شد.

به گزارش ورزش، در حالیکه طی ماه های گذشته اخباری زیادی پیرامون حضور آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در قطر و قبول هدایت الغرافه شنیده می شد، چند روز پیش این باشگاه به صورت رسمی از عقد قراردادی 2 ساله با این مربی ایتالیایی خبر داد.


استراماچونی نیز برای آغاز فعالیتش در الغرافه، عصر دوشنبه وارد دوحه شد. صفحه رسمی باشگاه الغرافه در توئیتر با انتشار عکسی از استراماچونی نوشت: آندره استراماچونی مربی ایتالیایی عصر امروز وارد دوحه شد تا وظایف خود را به عنوان مدیر فنی باشگاه ما آغاز کند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: قرار است این مربی به مدت یک هفته تحت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه قرار گیرد و پس از پایان دوره قرنطینه، وی در یک نشست خبری به رسانه ها و هواداران الغرافه معرفی خواهد شد.


استراماچونی که در لیگ نوزدهم هدایت استقلال را برعهده داشت، پیش از پایان نیم فصل و در حالیکه تیم او صدرنشین لیگ برتر بود، به دلیل عدم دریافت حقوق خود، قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرد و راهی کشورش شد. او پس از یک سال و نیم خانه نشینی، هدایت الغرافه را بر عهده گرفت.

رسمی: استراماچونی وارد قطر شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋