دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم قطعی فرانک ریبری؛ بازی تا سن ۴۰ سالگی

بیلد مدعی شد فرانک ریبری هیچ قصدی برای خداحافظی از فوتبال ندارد.

تصمیم قطعی فرانک ریبری؛ بازی تا سن ۴۰ سالگی

به گزارش ورزش، بعد از 12 سال حضور شگفت انگیز در بایرن مونیخ و کسب تمام عناوین ممکن با این باشگاه آلمانی فرانک ریبری نهایتاً در تابستان 2019 تصمیم به جدایی از جمع باواریایی‌ها گرفت و راهی فیورنتینا شد تا چالش جدید خود را در این باشگاه ایتالیایی تجربه کند.

با پایان یافتن ماه ژوئن قرارداد این ستاره فرانسوی نیز با باشگاه فیورنتینا به پایان رسید. از طرفی در حالی که برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که ریبری قرارداد خود را با فیورنتینا تمدید خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد و طی روزهای گذشته مشخص شد که این بازیکن به طور قطع در فصل آینده با پیراهن این باشگاه به میدان نخواهد رفت.

تصمیم قطعی فرانک ریبری؛ بازی تا سن ۴۰ سالگی

با قطعی شدن جدایی فرانک ریبری از فیورنتینا شایعات جدیدی در رابطه با این بازیکن به گوش رسید. برخی منابع ادعا کردند که ممکن است او تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد اما حالا بیلد ادعای جدیدی را در رابطه با این بازیکن 38 ساله مطرح کرده است. این منبع آلمانی مدعی شده که فرانک ریبری هیچ قصدی برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد و به دنبال یک چالش جدید است. بیلد همچنین تاکید کرده که ریبری قصد دارد تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋