دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مگوایر: نسبت به اوایل یورو خیلی فرق کرده ایم

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است که آنها کار دشواری مقابل دانمارک پیش رو خواهند داشت.

مگوایر: نسبت به اوایل یورو خیلی فرق کرده ایم

به گزارش ورزش، همانطور که پیش از شروع رقابت‌های یورو نیز انتظار می رفت، تیم ملی انگلیس در قامت یک مدعی ظاهر شده و چهارشنبه شب در مسابقه نیمه نهایی به مصاف دانمارک خواهد رفت؛ سه شیرها در صورت پیروزی در این بازی مسابقه فینال را با برنده دیدار حساس ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهند کرد.

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، پیش از دیدار برابر دانمارک گفت: "اول و مهمتر از همه اینکه افکار ما با کریستین اریکسن و بهبودی او بوده است و در واقع همه ما پشتیبان او هستیم. دانمارک تیم خوبی است و سالهاست این موضوع را ثابت کرده اند. ما می‌دانیم که آنها تیمی قدرتمند هستند که بازیکنان با تجربه زیادی دارند."

مگوایر: نسبت به اوایل یورو خیلی فرق کرده ایم

مگوایر در ادامه گفت: "شکست خوردن در نیمه نهایی جام جهانی لطمه زیادی به ما وارد کرد بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که وقتی چهارشنبه شب فرا می رسد احساس بهتری نسبت به آن مسابقه برابر کرواسی داشته باشیم. ما احساس می‌کنیم که پیشرفت کرده‌ایم و در طول مسابقات این مسئله را دیده اید. از اولین مسابقه تا دیدار برابر اوکراین تفاوت‌های زیادی وجود داشته است."

تقابل با هم تیمی سابق یعنی کسپر اشمایکل: "در چند سال گذشته سطح او بسیار چشمگیر بوده است. او به خوبی خودش را در داخل و خارج از زمین کنترل می کند و من هر از گاهی با وی صحبت می کنم. او یک بازیکن عالی و رهبری فوق العاده است."

مگوایر: نسبت به اوایل یورو خیلی فرق کرده ایم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋