دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هری کین: دانمارک؟ بهتر است روی خودمان تمرکز کنیم

هری کین، ستاره تیم انگلیس، دانمارک را تیمی قدرتمند می‌داند اما در عین حال می‌گوید که آنها باید روی عملکرد خودشان تمرکز کنند.

هری‌کین: دانمارک؟ بهتر است روی خودمان تمرکز کنیم

به گزارش ورزش، انگلیس بعد از غلبه بر آلمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو در یک چهارم به مصاف اوکراین رفت و با ارائه یک نمایش کم نقص و قاطع با چهار گل حریف خود را شکست داد تا به جمع چهار تیم پایانی مسابقات راه پیدا کند و تنها یک گام با صعود به فینال فاصله داشته باشد.

انگلیس چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی رو در روی دانمارک قرار خواهد گرفت. شاید این مسابقه روی کاغذ یک بازی نه چندان دشوار برای سه شیرها به نظر برسد اما دانمارک پیش از این و مشخصاً در مرحله حذفی نشان داده که چقدر سرحال است و می تواند هر حریفی را به دردسر بیندازد.

هری‌کین: دانمارک؟ بهتر است روی خودمان تمرکز کنیم

هری کین، ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس، با تاکید بر اینکه دانمارک یک تیم عالی است می گوید آنها باید روی عملکرد خودشان تمرکز کنند. او در این باره گفت: "اولین و مهمترین چیز این است که آنها تیمی عالی هستند. ما سال گذشته دو بار در لیگ ملتها مقابل دانمارک قرار گرفتیم که در آن مسابقات پیروز نشدیم و حاصل آن یک باخت و یک تساوی بود. آنها بعد از یک شروع سخت در ادامه عملکرد خوبی داشته اند و رو به جلو حرکت می کنند.

اما ما باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. این یک نیمه نهایی در استادیوم ملی ما است و باید تمام موارد مثبت را در نظر بگیریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋