دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بونوچی: خود ما هم به ایموبیله می خندیدیم

شانس ایتالیا برای صعود بیشتر نیست؛ بونوچی: خود ما هم به ایموبیله می خندیدیم!؛ لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه ایتالیا مدعی شد این شانس بیشتری نسبت به اسپانیا بابت صعود به فینال ندارد.

بونوچی: خود ما هم به ایموبیله می خندیدیم

به گزارش ورزش، فردا شب دو تیم ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 و در استادیوم ومبلی به مصاف یکدیگر خواهند کرد. لئوناردو بونوچی در نشست خبری پیش از این مسابقه حساس حاضر شده و آلوارو موراتا، مهاجم لاروخا را بازیکنی خطرناک در دیدار فردا شب توصیف کرد.

 

لئوناردو بونوچی گفت: "هیچ یک از دو تیم بخت بیشتری برای صعود ندارند. ما باید آنچه را که تاکنون به دست آورده ایم را فراموش کنیم. لوئیز انریکه ایده های مشخصی دارد، اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفته، اما او همیشه از تیم خود دفاع کرده است. اسپانیا سابقه درخشانی داشته و در طول مسابقات پیشرفت کرده است.

 

بونوچی: خود ما هم به ایموبیله می خندیدیم

 

ما به آنها احترام می گذاریم و می دانیم که باید خوب دفاع کرده و مراقب حملات دیرهنگام آنها باشیم. در سال 2016 شرایط متفاوت بود و ما می دانستیم که می توانیم برای آنها دردسر ایجاد کنیم. اما شرایط بازی فردا متفاوت خواهد بود  اسپانیا از کیفیت بالایی برخوردار است و ما باید مراقب باشیم.

 

بازی کردن مقابل آلوارو موراتا؟ آلوارو دوست من است ، ما اغلب در تورین دور هم جمع می شویم. او یک انسان بزرگ و یک مهاجم فوق العاده است. من بابت آنچه برای او اتفاق افتاده (توهین به خانواده موراتا) ناراحت و متاسفم و احساس او را درک می کنم من خوش شانس هستم که با آلوارو در یک باشگاه بازی می کنم و ما فردا باید مراقب او باشیم.

 

بونوچی: خود ما هم به ایموبیله می خندیدیم

 

موراتا و لوکاکو دو مهاجم بزرگ هستند که ویژگی های مختلفی دارند. البته شما هنگام رسیدن به این مراحل مقابل بهترین بازیکنان بازی می کنید. من و جورجیو کیه لینی خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم. البته ما در طول چند فصل گذشته و به علت بروز مصدومیت خیلی با هم بازی نکرده ایم.

 

تمارض چیرو ایموبیله برابر بلژیک؟ مچ پای او ضربه خورد و سپس شادی بعد از گلزنی، درد او را کاهش داد. چیرو انسان صادقی است و این اتفاقات ممکن است در زمین رخ دهد، اما ما نیز به ایموبیله خندیدیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋