دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساوت گیت: حضور در نیمه نهایی ما را راضی نمی کند

توضیح آخرین وضعیت ستاره مصدوم؛ ساوت‌گیت: حضور در نیمه‌نهایی ما را راضی نمی‌کند؛ گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، درباره حضور این تیم در نیمه نهایی یورو 2020 و همچنین وضعیت آمادگی بوکایو ساکا، ستاره سه شیرها، صحبت کرد.

ساوت‌گیت: حضور در نیمه‌نهایی ما را راضی نمی‌کند

به گزارش ورزش، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، تایید کرده است که بوکایو ساکا برای بازی روز چهارشنبه این تیم در نیمه نهایی یورو 2020 برابر دانمارک آماده خواهد بود.

ساکا به دلیل مصدومیتی که در تمرین دچار آن شد نتوانست در پیروزی 4-0 انگلیس برابر اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی حضور داشته باشد.

اما سرمربی انگلیس می گوید که این بازیکن 19 ساله آماده خواهد بود تا در مسابقه بعدی برای رسیدن به فینال یورو به انگلیس کمک کند.

 

ساوت‌گیت: حضور در نیمه‌نهایی ما را راضی نمی‌کند

 

ساوت‌گیت گفت: "ساکا نباید مشکلی داشته باشد. او در بازی با اوکراین هم گفت که آماده است اما ما واقعا فرصتی برای دیدن او در زمین و کار در سطحی که احساس کنیم تایید کننده این تصمیم باشد، نداشتیم.

او روز دوشنبه به تمرینات گروهی برمی گردد و نباید مشکلی داشته باشد."

 

ستاره آرسنالی سه شیرها در هیچ یک از دو بازی اول انگلیس در مرحله گروهی حضور نداشت، اما در سومین بازی مقابل جمهوری از ابتدا به زمین رفت و نمایشی بسیار چشمگیر داشت.

 

ساکا به عنوان بهترین بازیکن زمین در مقابل چک انتخاب شد و همین باعث شد او در بازی برابر آلمان در مرحله مرحله یک هشتم نهایی نیز از ابتدا به زمین برود.

 

ساوت گیت در جام جهانی 2018 نیز انگلیس را به نیمه نهایی رساند اما سه شیرها توسط کرواسی حذف شدند.

 

ساوت‌گیت: حضور در نیمه‌نهایی ما را راضی نمی‌کند

 

همانطور که ساوت گیت گفت سه سال پیش انگلیسی ها می توانستند از رسیدن به جمع چهار تیم برتر راضی باشند، اما این بار دیگر نظر دیگری دارند.

 

ساوت‌گیت گفت: "ما موانع زیادی را که قبلا بر سر راه ما بودند از پیش رو برداشته ایم و احساس می کنم که این گروه از بازیکنان و این تیم احساسش این است که این هم چالش بعدی است.

به نظرم  قسمت جالب برای ما این است که اگر فقط در نیمه نهایی باشیم، ما کاملاً راضی نخواهیم بود، در حالی که شاید سه سال پیش، هر چند بعد از شکست در نیمه نهایی ناامیدی گسترده ای وجود داشت، اما این احساس وجود داشت که راه درازی را آمده ایم.

 

اکنون آنچه را که در آنجا انجام داده ایم تکرار کرده ایم، اما این برای جلب رضایت گروه کافی نخواهد بود."

 

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋