دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برنامه ۵ ساله مدیرعامل جدید برای تراکتور

مدیرعامل جدید تراکتور از برنامه ۵ ساله برای اداره باشگاه خبر داد.

برنامه ۵ ساله مدیرعامل جدید برای تراکتور

به گزارش ورزش، جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور در خصوص حضورش به عنوان نفر اول باشگاه در کار مدیریتی عنوان کرد: من طرفدار تراکتور هستم و حتی در زمان دوری از باشگاه نیز پیگیر مسائل بودم. اخیراً آقای زنوزی با من تماس گرفت و برای حضور در تراکتور از من دعوت کرد. من با مسائل تراکتور بیگانه نبودم و بعد از بررسی این پیشنهاد، احساس کردم می‌توانم کمک کنم.

وی افزود: من دو روز با آقای زنوزی صحبت کردم و طبق توافق انجام یافته، مقرر شد سه کار محوری انجام بدهیم که اگر این اقدامات انجام یابد، کارها به مرور پیش خواهد رفت. ما در ابتدا برنامه یک ساله و در ادامه برنامه پنج ساله‌ای را ارائه خواهیم کرد که در آن همه چیز از جمله بودجه، برنامه‌های آکادمی، وضعیت تیم فوتبال و حتی اسپانسر نیز مشخص است. 

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: در باشگاه تراکتور، شرح وظایف وجود نداشت و تداخل در امور بزرگ‌ترین مانع برای پیشرفت است. ما تازه کارمان را آغاز کرده‌ایم. 

نظمی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت تیم تراکتور برای سال آینده، گفت: برنامه‌ریزی برای پیشرفت انجام می‌شود و اگر به بازیکن نامی نیاز داشته باشیم به سراغ او خواهیم رفت و اگر به حضور بازیکن جوان احساس نیاز کنیم، قطعاً نسبت به جذب او اقدام می‌کنیم. ما بازیکنان جوان خوبی هم داریم که آقای خطیبی استارت آوردن این بازیکنان به تیم اصلی را زد که جا دارد از او هم تشکر کنیم. تیم امید تراکتور هم به مقام دوم کشور رسید و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. امروز هم دو بازیکن جوان دیگر توسط آقای فیروز کریمی به تمرینات تیم بزرگ‌سالان ملحق شدند. حتماً باید بازیکنان با تجربه هم در کنار جوانان باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋