دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: کاتانچ قراردادش را با عراق فسخ کرد

رسمی: کاتانچ قراردادش را با عراق فسخ کرد

سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق با انتشار ویدیویی، به صورت رسمی از فسخ قرارداد و جدایی اش از این تیم خبر داد.

به گزارش ورزش، همانطور که از قبل انتظار می رفت، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق که پس از شکست مقابل ایران و از دست دادن صدرنشینی گروه سوم از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی راهی کشورش شده بود، به صورت رسمی از این تیم جدا شد.


کاتانچ در ویدیویی که از خود منتشر کرده است، گفت: من 5 یا 6 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ام. من می توانستم پس از یک ماه به دلیل عدم دریافت حقوقم، قراردادم را فسخ کنم.


او افزود: ماندن من در تیم ملی به خاطر بازیکنان و به پایان رساندن مرحله دوم مقدماتی بود. کورکیس (مدیر تیم ملی عراق) با من تماس گرفت و به او گفتم که من از تیم ملی عراق به فیفا شکایت کرده و قراردادم را با این تیم فسخ کرده ام.

رسمی: کاتانچ قراردادش را با عراق فسخ کرد


کاتانچ ادامه داد: من به دلیل فسخ قرارداد، حق ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال عراق را ندارم. هیچ گونه قرارداد بعدی وجود ندارد. فدراسیون عراق به قرارداد من احترام نگذاشت، بنابراین آن را لغو کردم. اخبار مختلفی که در این زمینه در تلویزیون منتشر می شود، درست نیست.


این سرمربی اسلوونیایی در پایان گفت: از تمامی تماشاگران عراقی که در این 3 سال در کنار ما بودند و از تیم ملی حمایت کردند، تشکر می کنم.


عراق که در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی با ایران همگروه بود، در دوم سوم و پایانی نیز با شاگردان دراگان اسکوچیچ همگروه است و اکنون مدیران فدراسیون فوتبال عراق باید به دنبال یک مربی جدید باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋