دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آسپلیکوئتا کلید برتری برابر ایتالیا را فاش کرد

آسپلیکوئتا کلید برتری برابر ایتالیا را فاش کرد

سزار آسپلیکوئتا مدعی شد متوقف کردن جورجینیو کلید صعود تیم ملی اسپانیا به فینال یورو 2020 خواهد بود.

به گزارش ورزش، اسپانیا علیرغم روند پر فراز و نشیب خود در جام ملت های اروپا حالا با غلبه بر سوئیس به مرحله نیمه نهایی راه یافته و بعد از 11 سال دوباره در مسیر فتح عنوان قهرمانی این تورنمنت است. سزار آسپیلیکوئتا، مدافع باتحربه لاروخا از دیدار با جورجینیو، هم تیمی خود در چلسی در دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2020 بین ایتالیا و اسپانیا ابراز خوشحال کرده، اما هشدار می دهد که لاروخا باید مراقب بازی ساز آتزوری در این دیدار باشد.

 

آسپلیکوئتا کلید برتری برابر ایتالیا را فاش کرد

 

سزار آسپیلیکوئتا و جورجینیو در فصل گذشته و در ترکیب چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند، اما حالا سه شنبه شی در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 با یکدیگر در استادیوم ومبلی دیدار می کنند.

 

سزار آسپلیکوئتا گفت: "ما گروهی در واتس اپ با هم تیمی های خود در ترکیب چلسی داریم، اما دیدار دوباره با جورجینیو خوشحال کننده خواهد بود. به همین دلیل است که علاقه زیادی به فوتبال داریم، حالا هر دوی ما باید بهترین عملکردمان را در ترکیب تیم ملی خود ارائه دهیم. البته جورجینیو در این مدت ثابت کرده که بازیکن مهمی برای تیم ملی ایتالیا محسوب می شود. او ویژگی های مهمی داشته، دوست دارد توپ را در مالکیت خود نگه داشته و جریان مسابقه را کنترل کند. اگر در دیدار سه شنبه شب بتوانیم نقش آفرینی جورجینیو را محدود کنیم، شانس بیشتری برای صعود به مسابقه فینال خواهیم داشت."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋