دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستیار مجیدی به الغرافه و استراماچونی می پیوندد

اولین پاتک مربی ایتالیایی به استقلال؛ دستیار مجیدی به الغرافه و استراماچونی می‌پیوندد؛ یوسف دانشیار به عنوان دستیار آندره استراماچونی به الغرافه قطر خواهد پیوست.

دستیار مجیدی به الغرافه و استراماچونی می‌پیوندد

به گزارش ورزش، یوسف دانشیار دستیار فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال پس از پایان یافتن تمرین امروز (یک‌شنبه) آبی‌پوشان راهی قطر و تیم الغرافه می‌شود تا به کادر فنی آندره‌آ استراماچونی بپیوندند.

این در حالی است که گفته می‌شود این انتقال با موافقت فرهاد مجیدی صورت گرفته است .

دانشیار همان فردی است که استراماچونی در اولین نشست خبری‌اش پس از شکست مقابل ماشین‌سازی در تبریز از عدم حضور او به عنوان مترجم و دستیار بسیار عصبانی شد و به خاطر تحمیل مترجم جدید مسئولان باشگاه را به باد انتقاد گرفت و توانست از هفته دوم وی را به تیم اضافه کند.

دانشیار در فصل جدید به کادر فنی استقلال اضافه شد و بازی های استقلال را از روی سکو دنبال می‌کرد و در عین حال رابطه بسیار خوبی با برادران مجیدی داشت.

گفته می شود استراماچونی علاوه بر دانشیار خواهان پیوستن علی کریمی به  تیم جدیدش الغرافه است و همچنین  روی یک تا دو بازیکن فعلی استقلال هم حساب ویژه ای باز کرده است که ظرف روزهای بعدی این اسامی مشخص خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋