دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: مهاجم بارسا به صورت قرضی به ولوز پیوست

رسمی: مهاجم بارسا به صورت قرضی به ولوز پیوست

به مدت یک سال؛ رسمی: مهاجم بارسا به صورت قرضی به ولوز پیوست؛ بارسلونا تایید کرده که فرانسیسکو ترینکائو بازیکن جوان این تیم، به مدت یک فصل به صورت قرضی به ولورهمپتون پیوسته است.

به گزارش ورزش، باشگاه بارسلونا پیوستن قرضی فرانسیسکو ترینکائو به تیم لیگ برتری ولورهمپتون را تایید کرد. ترینکائو در تابستان گذشته از باشگاه براگا به بارسلونا پیوست اما نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و اکنون تلاش خواهد کرد تا شانس خود را در لیگ برتر امتحان کند. در قرارداد او بند خرید قطعی غیر اجباری نیز گنجانده شده است.

 

 

رسمی: مهاجم بارسا به صورت قرضی به ولوز پیوست

 

در بیانیه بارسلونا آمده است: "باشگاه بارسلونا و باشگاه فوتبال ولورهمپتون در مورد قرارداد قرضی فرانسیسکو ترینکائو تا 30 ژوئن 2022 به توافق رسیده اند. باشگاه انگلیسی مسئولیت صدور مجوز بازیکن را بر عهده خواهد گرفت و این قرارداد شامل یک بند غیر اجباری برای خرید دائم نیز می شود."

 

جدایی ترینکائو چندان تعجب آور نیست، مخصوصا با توجه به اضافه شدن ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو به بلوگرانا در این تابستان.

 

رسمی: مهاجم بارسا به صورت قرضی به ولوز پیوست

 

ترینکائو در حالی به تیم ولوز پیوسته که پس از جدایی نونو اسپیریتو سانتو، برونو لاژ، سرمربی سابق بنفیکا هدایت این باشگاه را بر عهده دارد.

این بازیکن بارسلونا با پیوستن به بازیکنانی چون نلسون سمدو، روبن نوس، ژوائو موتینیو، فابیو سیلوا، روی پاتریشیو و پدرو نتو به آخرین بازیکن پرتغالی تبدیل خواهد شد که به مولینوکس می رود.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋