دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست غرامت رئال مادرید از دکتر دوپینگ

درخواست غرامت رئال مادرید از "دکتر دوپینگ"

اظهارات دردسرساز دکتر فوئنتس؛ درخواست غرامت رئال مادرید از "دکتر دوپینگ"؛ انتظار می رود که رئال مادرید از دکتر فوئنتس، دکتر دوپینگ، به دلیل اظهاراتش در یک مصاحبه شکایت کند.

به گزارش ورزش، انتظار می رود که باشگاه رئال مادرید از دکتر افه‌میانو فوئنتس به زودی شکایت کرده و درخواست غرامت کند. دکتر فوئنتس که در دو پرونده دوپینگ از جمله بزرگترین پرونده دوپینگ ورزش اسپانیا موسوم به پرونده پوئرتو چهره اصلی بوده، در مصاحبه ای گفته که با تیم پزشکی رئال مادرید نیز ارتباطاتی داشته است.

 

درخواست غرامت رئال مادرید از "دکتر دوپینگ"

 

در سال 2006 مقامات اسپانیایی در عملیات موسوم به پوئرتو پس از جستجو در کلینیک دکتر افه‌میانو فوئنتس در مادرید به ۲۰۰ بسته خون و پلاسمای دوپینگ شده دست یافتند.

در سال 2019 فاش شد که به دلیل اینکه بیش از 10 سال از آن ماجرا گذشته با وجود اینکه آژانس بین المللی دوپینگ 11 تن از ورزشکاران خاطی را شناسایی کرده بود، اما دیگر نمی شود از آنها نام برد.

بیش از همه دوچرخه‌سواران با این رسوایی در ارتباط بودند، از جمله آلخاندرو والورده اسپانیایی، برنده تور دو فرانس، یان اولریش آلمانی و ایوان باسو ایتالیایی کسانی بودند که نامشان در ارتباط با این پرونده منتشر شد.

ورزشکارانی از دیگر ورزش ها نیز در پرونده دوپینگ پوئرتو دست داشتند، از جمله چهره هایی از ورزش فوتبال و تنیس.

 

درخواست غرامت رئال مادرید از "دکتر دوپینگ"

 

به تازگی در مصاحبه ای از فوئنتس درباره شایعاتی مبنی بر ارتباطش با باشگاه های فوتبال اسپانیا از جمله بارسلونا، رئال مادرید، رئال سوسیداد و والنسیا سوال شد.

فوئنتس داشتن هرگونه ارتباط با والنسیا را رد کرد و گفت در دو مورد با بارسلونا تماس داشته اما با این باشگاه به توافق نرسیده است.

هنگامی که از فوئنتس درباره باشگاه رئال مادرید سوال شد، او مکثی کرد و سپس گفت: "من به این سوال جواب نخواهم داد."

 

جوزپ پدررول، خبرنگار معروف اسپانیایی و مجری ال چیرینگیتو، اکنون خبر داده که رئال مادرید قصد دارد تا به صورت قانونی علیه دکتر فوئنتس به دلیل این پاسخ شبه برانگیزش شکایت کند.

 

درخواست غرامت رئال مادرید از "دکتر دوپینگ"

 

همچنین فرمین کاچو، قهرمان دوی 1500 مردان المپیک سال 1992 در بارسلونا یکی از ورزشکارانی است که در نظر دارد اقدامات قانونی علیه دکتر فوئنتس صورت دهد. فوئنتس از کاچو نیز به عنوان یکی از 15 ورزشکار اسپانیایی که قبل از المپیک با آنها همکاری می کرد نام برده است.

فوئنتس پس از عملیات پوئرتو، به دلیل اینکه دوپینگ در آن زمان در اسپانیا هنوز جرم محسوب نمی شد، تنها به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد.

دکتر فوئنتس همچنین از متهمان اصلی عملیات گالگو هم بود. در عملیات گالگو تحقیقاتی بود که از آوریل سال 2010 در مورد دوپینگ ورزشکاران اسپانیا با ورود به خانه های آنها و دستگیری تعدادی از چهره های صاحب نام این کشور شامل ورزشکاران، مربیان، پزشکان و غیره کلید خورد.

 

 

 

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋