دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اریکسون: ایران بازیکنان مستعد و باکیفیتی دارد

اریکسون: ایران بازیکنان مستعد و باکیفیتی دارد

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس گفت که ایران از دیرباز بازیکنان مستعد و با کیفیتی را به فوتبال جهان معرفی کرده است.

به گزارش ورزش، اسون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته و در خلال دیدار تیم های انگلیس و اوکراین، طی یک تماس تصویری با برنامه فوتبال برتر، درخصوص مسائل مختلفی از جمله رقابت های یورو، فوتبال در آسیا و ... به صحبت پرداخت.


اریکسون در بخشی از این مصاحبه درباره فوتبال ایران نیز گفت: من بازی های اخیر تیم ملی ایران را ندیده ام. اما گه‌گداری بازی های ایران را وقتی که کارلوس کی روش مربی بود را دیده ام ولی می دانم که ایرانی ها بازیکن های بسیار مستعد و باکیفیتی را در اختیار دارند.


وی گفت: یکی از دوستان من تونی اولیویرا است که قبلا در ایران کار کرده و چیزهای خیلی خوبی درباره فوتبال ایران به من گفت. نظر او این بود که آینده فوتبال ایران بسیار روشن است ولی متاسفانه بازی های اخیر تیم ملی ایران را ندیده ام و خیلی سخت است که بخواهم صادقانه در این خصوص نظر بدهم.


او ادامه داد: ولی فکر می کنم که شما یک کشور بسیار فوتبال دوست هستید و از دیرباز نیز اینگونه بوده که بازیکنان بسیار باکیفیتی در سطح جهانی معرفی کرده اید.


اریکسون همچنین درباره کاهش فاصله فوتبال اروپا و آسیا نسبت به یک دهه قبل گفت: من فکر می کنم که فوتبال در آسیا بهتر و بهتر می شود. برعکس تیم های آفریقایی که به صورت فردی بازیکنان خوبی دارند ولی در رقابت های بزرگ به دورهای بالا راه پیدا نمی کنند.


او گفت: اما در آسیا داستان فرق می کند و تیم های خوبی حضور دارند. مانند ایران و تیم ملی چین که من چندسالی در آنجا کار کردم و مطمئنم که آینده خیلی خوبی دارد. باشگاه های چینی از ابزارهای فوق العاده ای برخوردارند. جوانان آنها چه دختران و چه پسران علاقه زیادی به فوتبال دارند و مطمئنا همین نکات درباره ایران نیز صدق می کند و آینده بسیار درخشانی در رابطه با فوتبال آسیا در پیش داریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋