دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استراماچونی فردا وارد قطر می شود

استراماچونی فردا وارد قطر می شود

روزنامه الوطن نوشت که آندره آ استراماچونی سرمربی جدید الغرافه فردا وارد قطر می شود تا اردوی آماده سازی تیمش را زیر نظر داشته باشد.

به گزارش ورزش، پس از کش و قوس فراوان، بالاخره آندره آ استراماچونی پس از یک فصل و نیم خانه نشینی، تصمیم گرفت هدایت تیم فوتبال الغرافه قطر را بر عهده بگیرد. خبری که از ماه ها پیش در رسانه های قطری مطرح شده بود و دو روز پیش به صورت رسمی توسط این باشگاه قطری اعلام شد.


روزنامه الوطن در همین خصوص به برنامه های مربی جدید این تیم برای آماده سازی جهت حضور پرقدرت در فصل بعد خبر داد. این روزنامه نوشت که مدیران الغرافه تصمیم گرفته اند تا اردوی تیم را برای مرحله دوم آماده سازی فصل بعد در هلند یا آلمان برگزار کنند.


 این تیم مرحله اول اردوی آماده سازی برای فصل جدید را در 14 ژوئیه در دوحه و سپس در مرحله دوم، اردوی خود را در اروپا برگزار می کند. ضمن اینکه الغرافه چهار بازی تدارکاتی با تیم های هلندی را برگزار می کند.


الوطن در ادامه نوشته است که آندره آ استراماچونی سرمربی جدید الغرافه فردا دوشنبه وارد قطر می شود تا بر تمرینات تیم نظارت کند. قبل از عزیمت تیم به هلند یا آلمان، استرا در شهر دوحه اردوی آماده سازی تیم را زیر نظر خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋