دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آوخ: من همان شانس بد فولاد هستم

مهاجم مس رفسنجان که در هر دو بازی رفت و برگشت به فولاد گل زده گفت: این از شانس بد فولاد است که من در بازی‌های این تیم فوتبالم به اصطلاح می‌گیرد.

آوخ: من همان شانس بد فولاد هستم

مهرداد آوخ زننده گل پیروزی بخش مس رفسنجان مقابل فولاد در گفتگو با خبرنگار ورزش گفت: بازی ما با فولاد خوزستان بازی واقعا سختی بود. فولاد حریف چغری است که خیلی خوب پرس می‌کند و خیلی کم به حریف موقعیت می‌دهد. ما در دقیقه9 بر روی اشتباهات عجیب گل خوردیم و کمی عصبی شدیم اما تلاش کردیم و حقمان را گرفتیم.

او افزود: باور کنید مدام در زمین بازیکنان به هم می‌گفتند آرامشتان را حفظ کنید حتما گل می‌زنیم و تا آخرین لحظه امید داشتیم که همین اتفاق هم افتاد و به گل اول رسیدیم.

او با بیان اینکه گلش را تقدیم به کارگران معادن مس می کند، تصریح کرد: انصافا بعد از گل اول حسی داشتیم که می‌گفت باز هم گل می‌زنیم چون گره کار باز شده شده و سه امتیاز هم در نهایت با گل من نصیب تیم و هواداران خوب ما شد که ماحصل زحمت بچه‌های تیم بود.

آوخ که در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به گلزنی به فولاد شده، گفت: واقعا این شانس فولاد است که بازی من مقابل آنها گل می‌کند. این دومین هفته پیاپی بود که پشت‌سر هم فیکس بازی می‌کردم و توانستم گل بزنم. به هر حال فشار زیادی روی تیم ما بود و با این سه امتیاز تیم ما کمر راست کرد.

مهاجم مس رفسنجان در خصوص علت بارروانی بر روی تیمش با وجود اولین سال حضور در لیگ‌برتر گفت: ما نیم‌فصل اول را خیلی خوب نتیجه گرفتیم و جلو رفتتیم و همین موضوع توقع مردم و توقع خودمان را هم از تیم بالا برده بود. اما در نیم فصل دوم متاسفانه نیم‌موقعیت‌های حریفان هم گل می شد و واقعا حق ما در خیلی از بازی‌ها باخت نبود. که یکی از تلخ ترین آنها هم در بازی با پرسپولیس بود که دیدید ما فشار را آوردیم و حریف با گل مشکوک بازی را برد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋