دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یادداشت ویژه مورینیو: ساوت گیت تصمیمات درستی می گیرد

یادداشت ویژه مورینیو: ساوت‌گیت تصمیمات درستی می‌گیرد

تمجید آقای خاص از سرمربی سه شیرها؛ یادداشت ویژه مورینیو: ساوت‌گیت تصمیمات درستی می‌گیرد؛ ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم، نیز هفته ای حساس را پیش رو دارد، درست مثل گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس.

به گزارش ورزش، ژوزه مورینیو روز گذشته بالاخره به رم رفت تا هدایت تیم آاس رم را بر عهده بگیرد. سرمربی پرتغالی در آخرین مقاله خود در روزنامه سان به گرت ساوت گیت و تیم ملی انگلیس پرداخته است که در ادامه بخش هایی از یادداشت او را با هم می خوانیم.

 

"تبدیل به جانوری تنها می شوی. معاشرت نمی کنی، در خیابان قدم نمی زنی، خرید نمی کنی، چیزی نمی خوانی، تلویزیون تماشا نمی کنی، رادیوهای ورزشی را در ماشین نمی گیری.

دو تا تلفن داری. یکی را در این لحظات خاموش می کنی.

 

یادداشت ویژه مورینیو: ساوت‌گیت تصمیمات درستی می‌گیرد

 

تلفنی که روشن نگه می داری فقط برای تماس با خانواده و دوستان نزدیک است، کسانی که قصد ندارند در مورد فوتبال با تو صحبت کنند. تلفن دیگر را که خاموش کن، هیچ تماسی نداشته باش و خودت فکر کن.

حتی مردی که در خیابان مشغول قدم زدن با سگش است به می گوید "یالا این بازیکن را انتخاب کن".

به پمپ بنزین می روی و یکی دیگر می گوید "این یکی را بازی بده یا آن یکی را"، با خودت فکر می کنی که راحتم بگذارید!

تیم ملی اما سناریویی عالی است چرا که شما در یک حباب فوتبالی هستید، درباره در کرونا صحبت نمی کنم، شما در یک هتل با هم هستید، به رستوران نمی روید و با مردم هم ملاقات نمی کنید.

این بهترین محیط برای بستن درهای دنیای بیرون است. سپس، بعد از مسابقه، باید با جهان روبرو شوید و آن موقع ممکن است یک نابغه یا یک احمق باشید، این قدرت فوتبال است!

گرت این جسارت را داشت تا در انتخاب بازیکنان برابر آلمان کاری را بکند که فکر می کرد بهترین کار برای تیم او است و این کار نتیجه داد.

او در حال نشان دادن یک شخصیت، یک ظرفیت و توانایی برای مقابله با همه این فشارها در اطراف تیم انگلیس است.

 

یادداشت ویژه مورینیو: ساوت‌گیت تصمیمات درستی می‌گیرد

 

من فکر می کنم این فشار فقط بیشتر و بیشتر خواهد شد. چرا که اکنون همه، پنهان نمی کنم که این احساس من هم هست، احساس می کنند که انگلیس باید به فینال برسد.

تیم ملی باشگاهی برای همه است. همه به این تیم اهمیت می دهند. همه درباره آن نظری دارند.

بنابراین اکنون، علی رغم اینکه اوکراین قوی ترین حریف مرحله یک چهارم نهایی نیست، این فشار وجود دارد و گرت مجبور است از پس این کار برآید.

گاهی اوقات این کار دشوار است چرا که شما ممکن است بدانید بهترین کار برای تیم چیست، اما همچنین می دانید که مممکن است هدف انتقاد قرار بگیرید.

 

اگر ضعیف باشید، اگر 100 درصد مطمئن نباشید، باورهای خود را دنبال نمی کنید و با عقاید دیگران هم شکست می خورید و به هر حال مورد انتقاد قرار می گیرید. بنابراین بهتر است با ایده های خود بازنده شوید.

 

تصور کنید اگر گرت نظر من و دیگران را بخواند و به آنها گوش دهد. بی خیال! دیوانه خواهد شد.

 

یادداشت ویژه مورینیو: ساوت‌گیت تصمیمات درستی می‌گیرد

 

اگر گرت در بازی برابر اوکراین تغییراتی در تیم ایجاد کند و امشب شکست بخورد، به صلیب کشیده می شود. در این لحظه دیگر فقط خبری از انتقاد نیست، رسما به صلیب کشیده خواهد شد!

من فکر می کنم او به برخی از بازیکنان استراحت خواهد داد و به تیمش اعتماد خواهد کرد، تیمی که واقعا قدرتمند است.

یکی از مواردی که من در مورد گرت تحسین می کنم این است که بازیکنان خوبی هستند که در تیم ملی حضور ندارند، زیرا آنها بازیکنان خوبی برای نیمکت نشینی نیستند.

من به انگلیس نگاه می کنم و مطمئناً برخی از بچه ها هستند که از بازی نکردنشان خوشحال نیستند.

 

یادداشت ویژه مورینیو: ساوت‌گیت تصمیمات درستی می‌گیرد

 

اما شما رفتار بد، چهره بد و درهم کشیده از آنها نمی بینید، کسی را نمی بینید که ده دقیقه طول بکشد تا ساق بندهای خود را بپوشد، یا وقتی گرم می کند فقط جوراب هایش را لمس کند.

انگلیس چنین مشکلی ندارد. این یک گروه سالم است و گرت تصمیمات را می گیرد چرا که او می پرسد، او می داند و او با مربیان باشگاه ها ارتباط دارد.

این گروه به خوبی انتخاب شده است. در یک تیم ملی شما به بچه هایی نیاز دارید که، حتی اگر یک دقیقه هم بازی نکنند، خوب تمرین کنند و دیگران را تحت فشار قرار دهند. در برابر اوکراین من معتقدم گرت تعادل و بالانس لازم را پیدا خواهد کرد.

 

آنها می دانند که این بهترین موقعیتی است که تاکنون به دست آورده اند، بازی با اوکراین و سپس نیمه نهایی در ومبلی مقابل دانمارک یا جمهوری چک.

 

من فکر می کنم آنها ذهنیت درستی دارند و یک مربی با شهامت برای گرفتن تصمیماتی که مورد پسند همگان نیست.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋