دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ 2 هم مثل لیگ برتر منتظر استیناف است

لیگ 2 هم مثل لیگ برتر منتظر استیناف است

با وجود گذشت نزدیک به 40 روز از اعتراض باشگاه پیکان به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص دیدار با سایپا هنوز کمیته استیناف نظر نهایی خود را اعلام نکرده است.

به گزارش ورزش، در جریان بازی پیکان دو بر یک برنده شد اما در پی شکایت باشگاه سایپا مبنی بر استفاده تیم پیکان از 6 بازیکن تعویضی نتیجه بازی 3-0 به سود تیم سایپا اعلام شد. این رای نه تنها اعتراض باشگاه پیکان بلکه باشگاه های نساجی و ذوب آهن را به همراه داشت و حتی این هفته ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی در نشانه اعتراض به عدم صدور رای نهایی برای این پرونده از سمت خود استعفاء داد. 

تاخیر کمیته استیناف در صدور رای نهایی برای این دیدار در حالی است که بازی ها رو به پایان است. نکته قابل تامل اینکه کمیته انضباطی با سرعت بیشتری به این پرونده رسیدگی کرد. با اینکه برای صدور رای به مواد فیفا هم مراجعه کرده و شاید استعلام هم گرفته باشد. 

کمیته استیناف هنوز به یک پرونده مهم در لیگ 2 هم رسیدگی نکرده است تا جایی که کمیته مسابقات برنامه هفته پایانی در گروه ب را متوقف کرده است و اعلام کرده تا زمانی که رای نهایی پرونده از سوی کمیته استیناف صادر نشود بازی های هفته پایانی برگزار نمی شود. چند تیم از یکدیگر به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز شرکت کرده اند و گفته می شود 7 تیم منتظر رای نهایی از سوی کمیته استیناف هستند که رای نهایی در تعیین چهره تیم صعود کننده به مرحله پلی آف و سقوط به دسته پایین تر دخیل است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋