دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باصفا: سپاهان برعکس ما امکانات و ثبات دارد

نتیجه تغییرات زیاد همین می شود؛ باصفا: سپاهان برعکس ما امکانات و ثبات دارد؛ هافبک ماشین سازی می گوید تغییرات پرشمار در این تیم دلیل اصلی حال و روز این تیم و سقوطش به دسته پایین تر خواهد بود.

باصفا: سپاهان برعکس ما امکانات و ثبات دارد

به گزارش ورزش، ایمان باصفا در مورد شکست یک بر صفر ماشین سازی مقابل سپاهان گفت: ما می‌دانستیم بازی سنگینی است چون آنها هم برای قهرمانی می‌جنگند و تیم پر مهره و جانداری هستند و کلاً همیشه سپاهان مدعی بوده است. درست است که تیم شهر من است و اصفهانی هستم اگر نخواهم بگویم بهترین تیم ایران اما یکی از بهترین تیم ها از نظر امکاناتی و ثبات است. چیزی که دقیقا امسال در ماشین سازی دیده نشد. همه برای این شرایط  بد ماشین سازی مقصر هستیم اما چیزی که به نظر من خیلی به ما و تیم های دیگر ضربه زد بی ثباتی بود.


او در همین باره ادامه داد: ما امسال دو مالک، دو سه مدیرعامل و N تا مربی عوض کردیم و به نظر من نتیجه این تغییرات دور از این چیزی که می‌بینید نباید باشد. 
این بازیکن در مورد تک بازی که برای ماندن فرصت دارند و دیدار با مس رفسنجان عنوان کرد: هر هفته بازی ها سخت تر می شود. چون ما زمان و امیتازات را از دست می دهیم و این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد ولی موضوعی که وجود دارد این است که اصلا دوست ندارم شرمنده مردم آذربایجان و هواداران ماشین سازی  شوم. دوست داشتیم اتفاقات خوبی برای مردم تبریز و تیمشان بیفتد اما شرایط به شکل دیگری شد.


وی در همین خصوص اضافه کرد: من کاملا به تیم مس رفسنجان اشراف دارم و آقای ربیعی را می شناسم. او یکی از فنی ترین مربی های لیگ برتر است و حداقل چیزی که در این بازی ها می توانیم داشته باشیم این است که از فوتبال لذت ببریم. مس  رفسنجان تیم جانبداری است و همانطور که مشاهده کردید تنها شکست فولاد در خانه را رقم زد. به  نظر من یک بازی گردن‌کلفت و قشنگ را شاهد خواهیم بود و ما می‌رویم که در خانه خودمان حداکثر موفقیت را داشته باشیم.


وی در پایان در مورد اوضاع عجیب و غریب ماشین سازی در این فصل افزود: ماشین سازی از نظر مالکیت مدیرعامل و فنی به ثبات رسیده است. از زمانی که دکتر قربانی آمده خیلی کارها را سرجای خودش انجام می دهد و آن بی ثباتی سابق جمع شد و این موضوع کاملا مشهود است و امیدوارم انگیزه ای که دارد اگر به او اجازه بدهند که کارهای خودش را انجام دهد. صددرصد اتفاقات خوبی می‌افتد و حیف است تیم ریشه دار ماشین سازی شرایطی به این شکل داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋