دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هیوملند: از یوهان کرویف الهام می گیرم

کسپر هیوملند، سرمربی تیم ملی دانمارک مدعی شد این تیم بدون هیچ گونه ترسی برابر جمهوری چک بازی خواهد کرد.

هیوملند: از یوهان کرویف الهام می‌گیرم

به گزارش ورزش، تیم ملی دانمارک تا اینجای تورنمنت تیم شگفتی ساز یورو 2020 لقب گرفته و خود را به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها رسانده است. دانمارک فردا شب در دیداری حساس به مصاف جمهوری چک می رود و کسپر هیوملند در نشست خبری قبل از این مسابقه تاکید کرد یاد کریستین اریکسن هنوز در دل همه بازیکنان دانمارک است.

 

کسپر هیوملند گفت: "گروه بخش پزشکی تیم ملی دانمارک امروز آماده اعلام کرد که همه بازیکنان آماده هستند، اما ما بعد از تمرین امروز شرایط را دوباره بررسی خواهیم کرد. اما در حال حاضر شرایط اردوی تیم خوب به نظر می رسد. به هر طرف نگاه می کنم انگیزه می گیرم. ما این کار را برای کل دانمارک انجام می دهیم و دو هدف داریم؛ کسب موفقیت و الهام بخش بودن.

 

هیوملند: از یوهان کرویف الهام می‌گیرم

 

من نمی توانم در مقایسه با تیم های دیگر بگویم که ما با آزادی عمل بیشتری بازی کنیم، اما نکته مهم در سبک بازی دانمارک این است که بدون ترس به میدان می رویم. یوهان کرویف که یکی از الهام بخش افراد در زندگی من است گفته بود شما نباید با ترس فوتبال بازی کنید.

 

ما یک بار دیگر با یاد کریستین اریکسن در قلب خود بازی خواهیم کرد. او هنوز در دل تیم است و ما این ذهین و بدون آن ترس، با تمام توان برابر چک به میدان خواهیم رفت.

 

ما چارچوب و فلسفه ای داشته و داریم به آن پایبند هستیم، اما در این چارچوب فضای برای موارد تاکتیکی، پست بازیکنان و مهارت های تک آنجا نیز وجود دارد. همیشه امکان تغییرات و عوض شدن افکار تاکتیکی وجود دارد. البته ما همیشه سعی می کنیم چارچوب مناسبی برای بازیکنان پیدا کنیم و البته به همین ترتیب شرایط جمهوری چک نیز اینگونه بوده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋