دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اشتباهی که اراکی ها را تا مرز سکته برد (عکس)

اشتباهی که اراکی ها را تا مرز سکته برد (عکس)

یکی از جدی ترین صحنه هایی که در بازی استقلال و آلومینیوم شاهد بودیم، ضربه اشتباه مدافع تیم میزبان بود که می رفت به یک گل به خودی تبدیل شود.

به گزارش ورزش، تیم های آلومینیوم و استقلال در شرایطی به تساوی بدون گل دست یافتند که هر دو به سه امتیاز نیاز مبرمی داشتند. با توجه به حساسیت کار اما دو تیم ریسک نکردند و با احتیاط کامل، 90 دقیقه را پشت سر گذاشتند.

چنین شرایطی باعث شده بود تا موقعیت گل زیادی را روی دروازه ها شاهد نباشیم؛ یکی از این معدود موقعیت ها را در واپسین لحظات بازی جهانبخش طاهر بودیم؛ جایی که اشتباه توکلی می رفت به قیمت یک شکست خانگی برای اراکی ها تمام شود.

در دقیقه 88 بازی جهانبخش طاهر با ضربه سر قصد قطع کردن ارسال بازیکن تیم استقلال از سمت راست را داشت که توپ با اختلافی بسیار ناچیز از کنار دروازه رد شد تا خطر یک گل به خودی مرگبار برای آلومینیومی ها به خیر بگذرد. جهانبخش طاهر در حالی این ضربه را به توپ وارد کرد که پورحمیدی خود را آماده گرفتن آن کرده بود اما یک اشتباه محاسباتی از سوی مدافع اراکی ها آنها را تا مرز سکته برد.

بازیکنان استقلال به ویژه آرمان رمضانی که در چند قدمی صحنه حضور داشت با حسرت نظاره گر عبور توپ از کنار دروازه با اختلافی بسیار ناچیز بودند.

اشتباهی که اراکی ها را تا مرز سکته برد (عکس)

اشتباهی که اراکی ها را تا مرز سکته برد (عکس)

امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش این لحظه زیبا را شکار کرده است؛ جهانبخش طاهر با استیصال به توپی نگاه می کند که به اشتباه به سمت دروازه خودی زده و می رود که به یک گل به خودی مرگبار در دقیقه 89 بیانجامد. چهره مهاجم استقلالی ها هم در این عکس، دیدنی است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋