دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسکوچیچ: تمام رقبا قابل احترامند، حمایت کنید

سرمربی تیم ملی بعد از اعلام قرعه مرحله پایانی انتخابی جام‌جهانی، حریفان قابل احترام و مدعی دانست.

اسکوچیچ: تمام رقبا قابل احترامند، حمایت کنید

به گزارش ورزش، بعد از اعلام قرعه ایران در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی، بحث زیادی در خصوص شانس شاگردان اسکوچیچ برای صعود شکل گرفته و اکنون دراگان اسکوچیچ در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تشریح این اتفاق و قرعه شکل گرفته می‌پردازد.

اسکوچیچ که توانسته بود با نمایش قابل احترام بازیکنانش در مرحله قبلی، شانس دوباره‌ای برای حضور در رقابت صعود شکل دهند، اکنون در پیامی اینچنین به موضوع قرعه و حریفان ایران پرداخته است.  سرمربی تیم ملی درباره این موضوع اینچنین گفته: نه ترجیحی در مورد هم‌گروهی با دیگر تیم‌ها داشتیم، و نه تیمی که بخواهیم از مواجهه با آن اجتناب کنیم. هر کدام از تیم‌ها به نوبه‌ی خود باکیفیت هستند و ما برای تمامی رقبایمان احترام قائلیم.
 

دراگان اسکوچیچ ضمن اینکه خواسته‌اش را حمایت از تیم ملی عنوان کرده، در ادامه گفته: اکنون تنها این مهم است که بدانیم در مقابل چه تیم‌هایی باید صف‌آرایی کنیم تا بهتر بتوانیم تیم خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم.من به تیم‌مان باور دارم و مطمئنم با حمایت تمامی شما مردم ایران، به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه خواهیم یافت.
با احترام فراوان از کرواسی.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋