دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لبخند مرادی به نیمکت نشینی (عکس)

لبخند مرادی به نیمکت نشینی (عکس)

یکی از نکات عجیب درخصوص ترکیب استقلال، بیرون ماندن بابک مرادی برای هفته های متوالی است.

به گزارش ورزش، بابک مرادی نخستین بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی راهی دفتر احمد سعادتمند شد و پس از برپایی چند جلسه مذاکره، با آبی پوشان به توافق رسید و در انتقالی جنجالی که منجر به محرومیت اشتباه او نیز شد، به استقلال پیوست.


مرادی که در هفته دوم و بازی مقابل فولاد برای دقایقی کوتاه به میدان رفت، پس از محرومیتی که توسط کمیته تعیین وضعیت گریبانگیرش شد، چندین بازی استقلال را از دست داد تا اینکه محمود فکری تا پایان هفته سیزدهم برای دقایقی کوتاه از این بازیکن استفاده کرد.


درخشش مقابل نفت مسجدسلیمان، کادرفنی وقت را مجاب کرد تا از مرادی مقابل نساجی، سپاهان و مس رفسنجان از ابتدا استفاده کند اما با حضور مجیدی بر روی نیمکت استقلال، مرادی بجز یک مورد، هرگز از ابتدا برای تیمش به میدان نرفت و در تعدادی از بازی ها، به عنوان بازیکن جانشین به بازی گرفته شد.

لبخند مرادی به نیمکت نشینی (عکس)


مرادی به جز دیدار مقابل ماشین سازی که از ابتدا به میدان رفت و در 55 دقیقه ای که در میدان بود نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در سایر دیدارهای تیمش تنها مقابل ذوب آهن و پیکان در جام حذفی، الشرطه و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا مجموعا به مدت 100 دقیقه به میدان رفته و دیگر فرصت عرض اندام را در پیراهن استقلال نداشته است.


در حالیکه پیش از پایان نیمه نخست دیدار هفته گذشته استقلال مقابل گل گهر، مرادی به دستور مجیدی در حال گرم کردن خودش بود و تصور می شد او بین دو نیمه یکی از بازیکنان تعویضی فرهاد باشد، اما این اتفاق رخ نداد و در اراک نیز به او بازی نرسید.


به هر حال بابک مرادی به طور کلی و در 17 دیداری که مجیدی در همه رقابت ها روی نیمکت استقلال نشسته، تنها 155 دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفته و اتفاقا در این مدت نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.در نهایت باید دید طلسم نیمکت نشینی های مرادی چه زمانی خواهد شکست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋