دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امین قاسمی نژاد رکورد خودش را شکست

امین قاسمی‌نژاد رکورد خودش را شکست

با تغییر پست از سوی رحمتی؛ امین قاسمی‌نژاد رکورد خودش را شکست؛ امین قاسمی‌نژاد با به ثمر رساندن یازدهمین گل خود در فصل جاری لیگ‌برتر، رکورد خودش را شکست.

به گزارش ورزش، امین قاسمی‌نژاد که از ابتدای فصل جاری لیگ‌برتر با نظر سید مهدی رحمتی از پست وینگر به خط حمله پدیده خراسان اضافه شده، توانست با به ثمر رساندن یازدهمین گل خود، رکوردش در گلزنی در یک فصل را بشکند، به علاوه‌ اینکه همچنان شانس افزایش تعداد گل‌های زده خود را در پنج بازی باقیمانده لیگ نیز دارد.

امین قاسمی‌نژاد رکورد خودش را شکست

کاپیتان پدیده خراسان که اکنون یک مهاجم تمام عیار شده، دیشب در حالی از رکورد دو فصل قبل خودش عبور کرد که ۴پاس گل هم در این فصل برای خود به ثبت رسانده و حتی در مقایسه با پدیده‌ای که با گل‌محمدی آسیایی شد نیز بهتر و موثرتر ظاهر شده چرا که خیلی از گل‌های او هم در این فصل سه امتیازی بوده است.

این تعداد گل در حالی برای او به ثبت می‌رسد که رکورد ۱۰ گله او در بهترین تیم پدیده یحیی و هم بازی بودنش با بازی‌سازهایی چون مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی و یا حتی یونس شاکری که اکنون ستاره تیم‌های جدید خود هستند قابل مقایسه با همبازیان جوان و جویا نام این فصلش چون عرفان معصومی، امیرحسین کریمی، احمد الجبوری و ... نیست و این ارزش رکورد جدید او را دوچندان می‌کند.

امین قاسمی‌نژاد رکورد خودش را شکست

قاسمی‌نژاد که پس از ناکامی در پیوستن به استقلال دچار تنش‌های روحی و روانی شده بود خیلی زود از سوی رحمتی مجددا احیاء شد و حالا با روحیه‌ای دوچندان در حال درخشش است. بازیکنی که حالا رحمتی نفراتی چون بایرامی، امیر حسن جعفری، معراج پورتقی را پشت‌سر او و حسین مهربان آماده کرده که اگرچه کم نام و نشان هستند اما پتانسیلش را نشان داده‌اند تا برای پدیده یک قاسمی‌نژاد دیگر شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋