دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیگر مدافع مصدوم ایتالیا هم به بازی برابر بلژیک رسید

الساندرو فلورنزی در تمرینات امروز ایتالیا حاضر بوده و مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم در مسابقه حساس فردا برابر بلژیک ندارد.

دیگر مدافع‌مصدوم ایتالیا هم به بازی برابر بلژیک رسید

به گزارش ورزش, در دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو بود که در جریان بازی بین دو تیم ایتالیا و ترکیه مدافع راست آتزوری یعنی الساندرو فلورنزی دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا جای خود را به جیووانی دی لورنزو بدهد.

مدافع تیم ملی ایتالیا بعد از این مصدومیت دو بازی تیم روبرتو مانچینی در دور گروهی را از دست داد. در ابتدا انتظار می رفت او برای تقابل یک چهارم نهایی در دسترس باشد اما فلورنزی در مقابل اتریش نیز نتوانست آتزوری را همراهی کند.

اما تمرینات امروز تیم ملی ایتالیا حاوی یک خبر خوش برای هواداران آتزوری بوده است؛ جایی که الساندرو فلورنزی بعد از چند روز بالاخره بدون مشکل و در کنار سایر بازیکنان تیم ملی ایتالیا تمرین کرد تا مشخص شود که هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم در مسابقه فردا شب برابر بلژیک ندارد. با این حال گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که روبرتو مانچینی ترجیح می دهد روی این بازیکن ریسک کند و باز هم دی لورنزو گزینه اول او برای قرار گرفتن در ترکیب برابر بلژیک خواهد بود.

دیگر مدافع‌مصدوم ایتالیا هم به بازی برابر بلژیک رسید

گفتنی است جورجو کیه‌لینی نیز یکی دیگر از بازیکنان مصدوم تیم ملی ایتالیا به حساب می آمد که او هم در تمرینات روزهای گذشته این تیم بدون مشکل تمرین کرد تا مشخص شود کاپیتان آتزوری می‌تواند آنها را مقابل بلژیک همراهی کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋