دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کره با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست

کره با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست

بنتو: گروه دشوار و متوازنی داریم؛ کره با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست؛ سرمربی تیم ملی کره جنوبی معتقد است که اکنون زمان کسب اطلاعات از حریفان مقدماتی جام جهانی شروع شده است.

به گزارش ورزش، تیم ملی کره جنوبی که با کسب 16 امتیاز به عنوان تیم اول گروه H راهی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا شد، پس از قرار گیری در سید دوم قرعه کشی این مرحله، با تیم های ملی ایران، لبنان، امارات، عراق و سوریه همگروه شد. صحبت های پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی بعد از انجام قرعه کشی امروز را بخوانید:

مقایسه خودمان با دیگر تیم ها خوب نیست

مهمترین نکته این است که می دانیم برای پیشرفت چه کاری باید انجام دهیم و نبایستی خود را با دیگر رقبا مقایسه کنیم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که از شرایط فنی بالایی برخوردار هستند. تلاش ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم ولی تاکید می کنم که مقایسه با دیگر تیم ها خوب نیست.

گروه دشوار و متوازنی داریم

فشار همیشه و تحت هر شرایطی روی مربیان اعمال می شود ولی اکنون زمان رقابت است و باید از آن لذت ببریم. گروه دشوار و متوازنی داریم و من به تمامی تیم های گروه احترام می گذارم. هدف ما رسیدن به جام جهانی قطر است و برای رسیدن به آن تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. نمی توانم بگویم که از قرعه کشی راضی هستم یا نه  چرا که دیگر وضعیت مشخص شده است.

با ایران دیدار دوستانه داشته ایم

از رقبایمان شناخت داریم؛ مثلا با لبنان بازی کرده ایم و با ایران هم دیدار دوستانه ای داشتیم. با شناخت حریفان در این گروه کار ما از الان شروع می شود و باید به بررسی آنها پرداخته و تمام تلاش خود را به کار بگیریم. به نظرم گذشته تجربه خوبی برای ماست؛ کره جنوبی طی دو دوره قبل برای صعود به جام جهانی خیلی جنگید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋