دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شوچنکو: نقاط قوت انگلیس نباید ما را بترساند

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، معتقد است که آنها کار بسیار سختی مقابل انگلیس پیش رو خواهند داشت.

شوچنکو: نقاط قوت انگلیس نباید ما را بترساند

به گزارش ورزش، شاید پیش از آغاز رقابت‌های یورو کسی فکرش را نمی‌کرد که اوکراین یکی از هشت تیم پایانی مسابقات باشد. شاگردان آندری شوچنکو در دور گروهی نیز خیلی امیدوارکننده ظاهر نشدند؛ جایی که آن ها با دو شکست و تنها یک پیروزی و البته به لطف نتایج رقم خورده در سایر مسابقات به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شدند.

شوچنکو: نقاط قوت انگلیس نباید ما را بترساند

اوکراین در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئد قرار گرفت که در گروه خود بالاتر از اسپانیا به عنوان صدرنشین صعود کرده بود. با این حال شاگردان آندری شوچنکو با ارائه یک نمایش حساب شده و در آخرین لحظات وقت‌های اضافه بازی به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

اوکراین حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف انگلیس برود که یکی از مدعیان اصلی فتح جام به حساب می آید. آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین، در رابطه با این تقابل گفت: "انگلیس تیمی بسیار عالی است. آنها دارای ترکیبی کامل و کادر مربیان برجسته ای هستند. ما کاملاً می‌دانیم که این بازی چقدر سخت خواهد بود.

شوچنکو: نقاط قوت انگلیس نباید ما را بترساند

گل زدن به انگلیس دشوار است اما نقاط قوت آنها نباید ما را بترساند. این باید برای ما یک انگیزه باشد زیرا در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما در این مسابقه با قلب مان بازی خواهیم کرد تا هواداران مان را به وجد بیاوریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋