دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرتنز: هیچ کس انتظار نداشت ایتالیا اینقدر قوی باشد

مرتنز: هیچ‌کس انتظار نداشت ایتالیا اینقدر قوی باشد

دریس مرتنز، ستاره تیم ملی بلژیک، تعریف و تمجید ویژه ای از ایتالیا انجام داد.

به گزارش ورزش، فردا شب در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های یورو دو تیم بلژیک و ایتالیا رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت؛ این دو تیم تا به اینجای رقابت ها عملکرد خوبی داشته اند و بسیاری معتقد هستند که برنده این مسابقه یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی خواهد بود.

دریس مرتنز، ستاره تیم ملی بلژیک، که سال‌هاست در فوتبال ایتالیا و باشگاه ناپولی توپ می زند، پیش از مسابقه فردا شب گفت: " این یک بازی ویژه برای من است. من سال‌ها در ایتالیا بوده‌ام بنابراین این مسابقه نمی تواند برایم خاص نباشد. بله شاید من مثل یک ایتالیایی ژست بگیرم. ناپل شهر زیبایی است و از حضور در آن خوشحالم."

مرتنز: هیچ‌کس انتظار نداشت ایتالیا اینقدر قوی باشد

مرتنز در ادامه گفت: " آنها فوتبال زیبایی بازی می کنند و تیمی هستند که در این مسابقات همه را تحت تأثیر قرار دادند. آنها یک تیم عالی دارند و بهترین فوتبال را در مرحله گروهی انجام دادند. تماشای آنها بسیار جذاب است.  آنها جوانان را با تجربه ترکیب می کنند و هیچ کس انتظار نداشت که ایتالیا اینقدر قدرتمند باشد.

مقایسه تیم ملی ایتالیا با ناپولی دشوار است. من جورجینیو را در میانه زمین آنها می‌بینم که یک بازیکن فوق العاده است. اما این ایتالیا واقعاً یک تیم است و ما نمی‌توانیم روی یک نفر تمرکز کنیم. آنها می‌دانند که باید چگونه بازی کنند. گل نمی خورند و از طرف دیگر گل های زیادی به ثمر می‌رسانند. ایتالیا واقعا مثل یک تیم بازی می کند."

مرتنز: هیچ‌کس انتظار نداشت ایتالیا اینقدر قوی باشد

آخرین فرصت نسل طلایی بلژیک برای قهرمانی در یک تورنومنت مهم: "من اینطور فکر نمی کنم.  ما باید واقع بین باشیم، ما فرصتی داریم و این کار آسانی نیست اما فکر نمی کنم این آخرین فرصت ما باشد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋