دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پای مدافع پرسپولیس در پدیده به گلزنی پا شد

حسینی، مزد اعتماد رحمتی را داد؛ پای مدافع پرسپولیس در پدیده به گلزنی پا شد؛ مدافع جوان و 22 ساله تیم فوتبال پدیده توانست دومین گل مشهدی‌ها را در جدال با سایپا رقم بزند.

به گزارش ورزش در شرایطی که شاگردان مهدی رحمتی در تقابل با سایپا، خیلی زود و در دقیقه 4 با گلزنی امین قاسمی‌نژاد پیش افتادند، به فشار خود روی دروازه حریف برای رسیدن به گل دوم و ایجاد حاشیه امنیت برای پیروزی‌شان ادامه دادند و پس از خلق چند موقعیت که جدی‌ترین آن توسط الجبوری از دست رفت، روی کار تیمی گل دوم پدیده به دست آمد.

روی ضربه ایستگاهی که حاج ملک به سود پدیده اعلام کرد، شاگردان رحمتی به شکلی تمرین شده توپ را به سمت راست ارسال کردند و از جناح راست نیز وکیا به درون محوطه جریمه سایپا آمد و توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توسط مدافعان نارنجی‌پوش برگشت داده شد و در برگشت، احسان حسینی مدافع پیش‌تاخته تیم فوتبال پدیده توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

حسینی 22 ساله در شرایطی توانست دروازه سایپا را باز کند، که به عنوان خرید قرضی از تیم فوتبال پرسپولیس در نیم‌فصل دوم به ترکیب پدیده اضافه شد و جزو بازیکنان مورد اعتماد مهدی رحمتی به شمار می‌آید و این مدافع جوان با گلزنی مقابل سایپا توانست روند موفق خود در ترکیب پدیده را تکمیل کند و پاسخ خوبی به اعتماد و ریسک بزرگ مهدی رحمتی برای میدان دادن به مدافعی جوان و 22 ساله، بدهد.

پای مدافع پرسپولیس در پدیده به گلزنی پا شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋