دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ ساز می شود

فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ‌ساز می شود

احساس غرور می کنم؛ فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ‌ساز می شود؛ راجر فدرر تنیسور مشهور سوئیسی به تیم ملی فوتبال کشورش برابر اسپانیا ایمان دارد.

به گزارش ورزش، تیم ملی سوئیس دو شب پیش دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ضربات پنالتی فرانسه مدعی شماره یک قهرمانی یورو 2020 و قهرمان جهان در سال 2018 را حذف کند. سوئیس حالا در عین ناباوری به یک چهارم نهایی یورو رسیده و باید در سن پترزبورگ به مصاف اسپانیا برود.

اسپانیا هم در دیداری بسیار تماشایی توانست کرواسی را 5-3 شکست دهد. بازی در 90 دقیقه با تساوی 3-3 به اتمام رسیده بود.

دیدار اسپانیا و سوئیس جمعه برگزار می شود و راجر فدرر اسطوره سوئیسی تنیس دنیا نیز بی تاب شروع مسابقه است.

فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ‌ساز می شود

فدرر که از صعود تیم ملی فوتبال کشورش به یک چهارم نهایی خوشحال است، به خبرنگاران گفت:« بچه ها خوب مبارزه کردند، به خصوص وقتی یک گل پیش بودند و یک پنالتی را هم از دست دادند.

دریافت سه گل در مدت زمانی اندک و سپس بازگشت و به تساوی کشاندن بازی در 90 دقیقه، نشان از شخصیت تیمی بالای سوئیس می دهد. واقعا از نوع مبارزه بازیکنان سوئیس احساس غرور می کنم. همه چیز خیلی سریع عوض شد و به نظر می رسید بازی را واگذار خواهیم کرد اما اینطور نشد. این نشان می دهتد که فوتبال چقدر جذاب و غیر قابل پیبش بینی است. سوئیس به خود باور داشت و این را عملا نشان داد. پیروزی بر مدعی قهرمانی رقابت ها اصلا کار ساده ای نبود.»

فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ‌ساز می شود

فدرر در مورد بازی با اسپانیا گفت:« الان فقط می توانم برای سوئیس بهترین ها را آرزو کنم و اینکه یک بازی تماشایی دیگر را به نمایش بگذارند. رسیدن به نیمه نهایی برای سوئیس تاریخی خواهد بود ولی اسپانیا تیمی سرسخت است. به روزی بزرگ و تاریخی برای سوئیس نزدیک می شویم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋