دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بعضی زخم ها التیام نمی یابند؛ ساوت گیت و خاطره یورو 96

"نمی‌توانم گذشته را جبران کنم"؛ بعضی زخم‌ها التیام نمی‌یابند؛ ساوت‌گیت و خاطره یورو 96؛ پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر آلمان، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، یادی از شکست تلخ انگلیسی ها در یورو 96 کرد.

بعضی زخم‌ها التیام نمی‌یابند؛ ساوت‌گیت و خاطره یورو 96

به گزارش ورزش، بسیاری گرت ساوت‌گیت را با پنالتی که در نیمه نهایی یورو 96 برابر آلمان از دست داد به یاد می آورند، کابوس شخصی سرمربی انگلیس که حذف از رقابت های آن سال را رقم زد.

روز گذشته سه شیرها توانستند در ومبلی لندن پس از 25 سال انتقام آن حذف تلخ را از مانشافت بگیرند و گل های رحیم استرلینگ و هری کین جواز حضور انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را صادر کرد.

 

بعضی زخم‌ها التیام نمی‌یابند؛ ساوت‌گیت و خاطره یورو 96

 

پس از سوت پایان بازی گرت ساوت گیت گفت که به یاد هم تیمی های قدیمی اش افتاده است، اما در عین حال خوشحال است که توانسته خاطره ای خوش برای مردم کشورش خلق کند.

ساوت گیت که بسیار احساساتی شده بود، پس از مسابقه گفت: "من به تابلوی ورزشگاه نگاه می کردم و دیوید سیمن را دیدم که آن بالاست. من برای هم‌تیمی هایی که در کنارشان بازی می کردم، دیگر نمی توانم آن اتفاق –از دست دادن ضربه پنالتی- را تغییر دهم.

یادآوری آن پنالتی همیشه قرار است آزاردهنده باشد. اما خیلی خوب است که به مردم یک روز به یادماندنی دیگر را هدیه داده ایم و اکنون باید برویم و در رم هم همین کار را تکرار کنیم."

 

بعضی زخم‌ها التیام نمی‌یابند؛ ساوت‌گیت و خاطره یورو 96

 

انگلیس از سال 1966 موفق نشده بود در هیچ تورنمنت مهمی در مرحله حذفی آلمان را شکست دهد.

تاریخ انباشته از ناکامی انگلیس که طی 55 سال از 5 تورنمنت مهم توسط آلمان ها حذف شده بود، می توانست فشار غیرقابل تحملی را روی دوش بازیکنان جوان انگلیس بگذارد، اما اکنون با پیروزی ارزشمندی که شاگردان ساوت‌گیت در ومبلی به دست آوردند، انگلیسی ها بالاخره اشباح گذشته را رها کردند و امیدوار چشم به افق های روشن پیش رو دوختند.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋