دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زینچنکو بهترین بازیکن اوکراین سوئد (عکس)

مدافع باشگاه منچسترسیتی پس از رقم زدن یک شب رویایی برای تیم ملی کشورش مقابل سوئد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش ورزش، تیم ملی اوکراین در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 موفق شد حریف خود سوئد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

الکساندر زینچنکو، مدافع چپ باشگاه منچسترسیتی، ستاره تیم ملی اوکراین در بازی امشب بود. او یک گل زد و یک گل ساخت تا چهره شماره یک صعود تیم ملی کشورش به جمع 8 تیم باشد.

زینچنکو بهترین بازیکن اوکراین سوئد (عکس)

زینچنکو بهترین بازیکن اوکراین سوئد (عکس)

زینچنکو در دقیقه 27 بازی امشب با یک ضربه روی پای دیدنی و غیرقابل مهار دروازه سوئد را باز کرد؛ گل او در اواخر نیمه اول توسط فورسبرگ پاسخ داده شد. این اما پایان درخشش مدافع چپ اوکراینی ها نبود و در حالی که پس از پایان 90 دقیقه، تلاش دو تیم در 30 دقیقه وقت های اضافه هم حاصلی در پی نداشت و می رفت که کار به ضربات پنالتی بکشد، یک ارسال دیدنی از زینچنکو  روی سر دووبیک، گل برتری شاگردان شوچنکو را رقم زد.

پس از این نمایش تحسین برانگیز، الکساندر زینچنکو، مدافع چپ 24 ساله تیم ملی اوکراین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و جایزه ویژه اتحادیه فوتبال اروپا را دریافت کرد.

زینچنکو بهترین بازیکن اوکراین سوئد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋