دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نویر: حیف که دوران یوواخیم لوو اینگونه تمام شد

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان وداع با یوواخیم لوو در این شرایط را دشوار توصیف کرد.

نویر: حیف که دوران یوواخیم لوو اینگونه تمام شد

به گزارش ورزش، تیم ملی آلمان امشب و در شرایطی که نمایش چندان خوبی نداشت، با دو گل مغلوب انگلیس شد و وداعی تلخ و زودهنگام با رقابت های یورو 2020 داشت. دوران 16 ساله حضور یوواخیم لوو روی نیمکت ژرمن ها امشب به اتمام رسید و مانوئل نویر به عنوان کاپیتان آلمان از این سرمربی پرافتخار تشکر کرده است.

 

نویر: حیف که دوران یوواخیم لوو اینگونه تمام شد

 

مانوئل نویر گفت: برای من نگاه کردن به نیمکت تیم ملی آلمان بعد از پایان این بازی خیلی ناراحت کننده بود. یواخیم لو شخصیت بزرگی است. ما باید از او به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان در طی این سال هل بسیار تشکر کنیم و غم انگیز است که دوره حضور او روی نیمکت اینگونه به پایان می رسد.

 

ما امروز شانس های زیادی برای گلزنی داشته و می تولنستیم با گذر از سذ یک تیم قدرتمند راهی دور بعدی تورنمنت بشویم. اما ما در جریان نتوانستیم از موقعیت های گلزنی خود به خوبی استفاده کنیم و به همین دلیل به شدت ناامید هستیم. ما توپ های بلندی به سمت محوطه جریمه تیم ملی انگلیس ارسال می کردیم و همین موضوع کار را برای مهاجمان آلمان دشوار ساخته بود. پاسهای مورب بازیکنان ما نیز در بازی امشب جواب نداد، بنابراین ما نتوانستیم آنطور که می خواهیم شرایط را برای حریف دشوار بسازیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋