دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایموبیله: باید گل های بیشتری برای ایتالیا می زدم

ایموبیله: باید گل‌های بیشتری برای ایتالیا می‌زدم

چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا، بلژیک را حریف دشواری برای آتزوری می‌داند.

به گزارش ورزش، تیم ملی ایتالیا که در دور گروهی رقابت‌های یورو به شکلی قاطعانه و با سه پیروزی پیاپی راهی مرحله بعد شده بود در مسابقه دور یک هشتم نهایی به سختی و بعد از 120 دقیقه تلاش اتریش را شکست داد؛ موضوعی که باعث شد آنها به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده تا به مصاف یک تیم مدعی دیگر یعنی بلژیک بروند که موفق شد پرتغال را شکست دهد.

چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا، که تا به اینجا در رقابت‌ها دو گل به ثمر رسانده در مصاحبه ای گفت: "من اعتماد همه را احساس می کنم، اکنون واقعاً احساس خوبی دارم. ما در برابر اتریش بازی بسیار خوبی انجام دادیم؛ شاید بهترین بازی‌مان نبوده باشد اما نتیجه را به دست آوردیم.

ایموبیله: باید گل‌های بیشتری برای ایتالیا می‌زدم

احساس می کنم همه به من اعتماد دارند. من هرگز چنین احساسی نداشته ام.  من باید گل های بیشتری با تیم ملی به ثمر می رساندم اما یک قهرمانی می تواند گذشته و همه موارد گفته شده را به فراموشی بسپارد. رابطه با مانچینی بهبود یافته و این مهم است. من همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم."

ایموبیله در ادامه گفت: "هنگامی‌که در یورو 2016 توسط تیم ملی آلمان حذف شدیم احساس پوچی می کردیم. اما این در مقایسه با تساوی برابر سوئد در جام جهانی چیزی نبود.  این بدترین روز کاری من بود.  من قدرت واکنش نشان دادن و پذیرفتن انتقادات را داشته ام. ما مسئولیت مهمی بر عهده داریم، ایتالیا چهار جام جهانی برنده شده است، ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و همانطور که تاکنون عمل کرده ایم، بازی کنیم. "

ایموبیله: باید گل‌های بیشتری برای ایتالیا می‌زدم

ایموبیله در رابطه با تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی نیز گفت: "لوکاکو بازیکن قدرتمندی است اما خوب است که او را می شناسیم چرا که مدافعان ما بیش از این با او برخورد داشته اند.  دی بروین و هازارد همیشه نقشی اساسی دارند.  واضح است که اگر کاملاً آماده نباشند می تواند برای آنها دردسر ساز شود.  آنها می توانند  در هر بازی معادلات را به هم بزنند، اما ما می خواهیم برای این مسابقه صد درصد آماده باشیم. آنها در مقایسه با پنج سال پیش تجربه بیشتری دارند و لوکاکو در دوران کونته بسیار پیشرفت کرده است. حذف فرانسه ثابت می کند که یورو دشوار است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋