دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عمر مربیگری در تراکتور؛ کمتر از نیم فصل (آمار)

فیروز کریمی هفتمین سرمربی تراکتور در دو فصل اخیر است و هیچ کدام از شش مربی پیش از او نتوانسته اند به رکورد 15 بازی لیگ برتر (یک نیم فصل کامل) برسند.

به گزارش ورزش، باز هم روی نیمکت تیم های لیگ برتری شاهد تغییر و تحول بودیم و اینبار رسول خطیبی که خودش در میانه راه از آلومینیوم به تراکتور پیوسته بود، از جمع قرمزپوشان تبریزی جدا شد تا یکبار دیگر شاهد تغییر زودهنگام سرمربی در تراکتور باشیم و حالا فیروز کریمی هدایت این تیم را عهده دار شده است. نکته جالب کریمی هفتمین مربی تراکتور طی 2 فصل اخیر است که هیچ کدام از 6 مربی قبل از او نتوانسته اند به رکورد 15 بازی در لیگ برتر برسند.


در این میان ساکت الهامی 14 بار حضور روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر، بهترین رکورد را در جمع مربیان اخیر این تیم داشته و البته توانست این تیم را به قهرمانی جام حذفی برساند.

عمر مربیگری در تراکتور؛ کمتر از نیم فصل (آمار)

این ها 6 مربی اخیر تراکتور هستند که ساکت الهامی با 14 حضور در لیگ برتر، با سابقه ترینشان به شمار می رود!



حالا باید دید فیروز کریمی مربی جدید تراکتوری ها تا چه زمانی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت که با توجه به این روند، به نظر نمی رسد این همکاری هم مانند سایر مربیان خیلی دوام داشته باشد.
پس از حضور دو ساله امیرقلعه نویی دیگر هیچ مربی ای نتوانسته در تبریز خیلی دوام داشته باشد و در میان آنها چهره های بین المللی نظیر توشاک و دنیزلی در کنار برخی مربیان جوان نظیر یحیی گل محمدی، محمد تقوی، مجتبی حسینی و .. نیز دیده می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋