دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سفر به دوشنبه با رویای دبل قهرمانی کافا

شاگردان مهینی در راه تاجیکستان؛ سفر به دوشنبه با رویای دبل قهرمانی کافا؛ تیم ملی نوجوانان فوتبال زنان ایران صبح امروز تهران را به مقصد دوشنبه تاجیکستان ترک کرد.

به گزارش ورزش پس از گذراندن چند نوبت اردوی آماده‌سازی متوالی و رسیدن به آمادگی مناسب برای شرکت در رقابت‌های کافا 2021 که به میزبانی کشور تاجیکستان و با حضور تیم‌های ایران، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان 9 تیرماه لغایت 18 تیرماه برگزار خواهد شد، بامداد امروز کاروان تیم ملی نوجوانان زنان ایران تهران را به مقصد دوشنبه برای حضور در این تورنمنت ترک کرد.

الهه افشار دوست، نازنین زهرا منصور الوارس، دیانا نوروزی، کیمیا عباس زاده، ملیکا باقرنسب، زینب شعبانی، سوگند راجی، آرمیتا محمدخوانی راد، غزل مرشدی نیکنام، آریانا جوزانی، مانا پارسایی، مهرناز عزت آبادی، ستایش شیرازی، روژان تمریان، فاطمه یوسفی، سوینچ سلیمانی، محدثه ذلفی و فاطمه براتی بازیکنان دعوت‌شده از سوی کادرفنی برای حضور در کافا 2021 هستند.

سفر به دوشنبه با رویای دبل قهرمانی کافا

جالب آن‌که محدثه ذلفی دو هفته قبل با تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا حضور پیدا کرده بود که در آن‌جا توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند و حالا همراه تیم ملی نوجوانان هم عازم تاجیکستان شده که اتفاق جالب‌توجه و ویژه‌ای به شمار می‌آید.

در دوره پیشین رقابت‌های کافا تیم ملی فوتبال نوجوانان زنان ایران قاطعانه توانست با چهار پیروزی عنوان قهرمانی را از آن خود کند و حالا شاگردان شادی مهینی امیدوارند بتوانند افتخار به دست آمده در دوره پیشین را در این دوره از رقابت‌های کافا (جام آسیای مرکزی) تکرار کنند.

تیم ملی نوجوانان زنان ایران در اولین گام حضور در رقابت‌های کافا 2021 باید جمعه 11 تیرماه از ساعت 20:45 به مصاف تیم ملی افغانستان برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋