دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حقیقی؛ جوکر به جنگ سوپرمن خواهد رفت؟ (عکس)

حقیقی؛ جوکر به جنگ سوپرمن خواهد رفت؟ (عکس)

دروازه‌بان سابق تیم ملی امیدوار است اینبار در استادیوم آزادی شرایط به سود او رقم بخورد و در تقابلی پرماجرا مقابل پرسپولیس به هدف خود دست یابد.

به گزارش ورزش، بعد از نمایش موفق در فصل گذشته و با پیراهن نساجی مازندران، علیرضا حقیقی از امیدواری زیادی برای بازگشت به پرسپولیس برخوردار بود اما شرایط به شکلی پیش رفت که پیشنهاد استقلال را دریافت کرد اما یحیی گل محمدی ترجیح داد با حامد لک به مذاکره بپردازد و این گلر را از ماشین سازی به خدمت بگیرد.

حقیقی هرچند بعد از عقد قرارداد کنایه خود در صفحه اینستاگرامی به این انتخاب از سوی پرسپولیس را رد کرد اما با عقد قرارداد با گل گهر سیرجان امیدوار بود بتواند اینبار در کنار امیر قلعه نویی بار دیگر توانایی خود را به رخ بکشد و همانند روزهای درخشان در نساجی، شرایط را به سمتی پیش ببرد که بار دیگر شانس حضور در پرسپولیس و تیم ملی را برای خود شکل دهد.

حقیقی؛ جوکر به جنگ سوپرمن خواهد رفت؟ (عکس)

گلر محبوب کارلوس کی‌روش اما در این فصل در گل‌گهر آنطور که در دوران بازی در نساجی در قامت ستاره ظاهر شده بود، در جمع شاگردان امیر قلعه نویی نتوانست به اهداف خود نزدیک شود و حتی مدتی نیز از ترکیب این تیم دور شد. او اما اکنون در تقابلی جذاب بار دیگر پیش روی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. غیبت پرماجرای او در دیدار رفت و جایی که جانشینش نتوانست مقابل حملات پرسپولیس تاب بیاورد و 5 بار دروازه‌اش را باز شده دید، اکنون در استادیوم آزادی رنگ و بوی جدیدی خواهد داشت.

حقیقی که فصل گذشته و با پیراهن نساجی مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود و در نهایت اکنون با تقابلی احتمالی و دیگر همراه خواهد شد؛ او البته اینبار انگیزه‌های متفاوتی را دنبال خواهد کرد. از تقابل با حامد لک در دروازه حریف و جایی که مدعی است می‌توانست جایگاه او باشد تا عملکرد موفق برای اثبات شایستگی‌اش به کادرفنی پرسپولیس و داوود فنایی.

حقیقی؛ جوکر به جنگ سوپرمن خواهد رفت؟ (عکس)

دروازه‌بان گل گهر در این فصل 17 بار شانس حضور در ترکیب تیمش را به دست آورده و طی این بازی‌ها 16 بار دروازه خود را باز شده دیده و البته تیمش 25 امتیاز کسب کرده است و موقعیت‌های مناسبی را خصوصا در نیم فصل اول از حریفان سلب کرده است.

علیرضا حقیقی طی دیدارهایی که مقابل تیم‌های مدعی در ترکیب تیمش به میدان رفته برابر استقلال دو بازی (دو شکست و 4 گل دریافتی)، سپاهان یک بازی (یک برد)، فولاد خوزستان دو بازی (یک تساوی و یک شکست) در کارنامه ثبت کرده و اکنون در اولین تقابل با پیراهن گل گهر مقابل پرسپولیس باید دید چه نمایشی به جا خواهد گذاشت. هرچند با خط هجومی خطرناک و پرمهره پرسپولیس باید منتظر ماند و دید پایان این تقابل چه خواهد شد و او قادر خواهد بود از این جنگ با سوپرمن‌های تهاجمی سرخ به سلامت عبور کند یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋