دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: فرناندینیو با سیتی تا 2022 تمدید کرد

"کار ما هنوز تمام نشده است"؛ رسمی: فرناندینیو با سیتی تا 2022 تمدید کرد؛ فرناندینیو قرارداد خود با منچسترسیتی را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

رسمی: فرناندینیو با سیتی تا 2022 تمدید کرد

به گزارش ورزش، فرناندینیو یک سال دیگر نیز به همراه سیتیزن ها در لیگ برتر به میدان خواهد رفت. قرارداد فعلی این هافبک 36 ساله با منچسترسیتی در پایان ماه به اتمام خواهد رسید اما پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، با توجه به اینکه او همچنان یکی از بازیکنان کلیدی در ترکیب سیتیزن ها است، قراردادی یک ساله را به او پیشنهاد داد.

فصل بعد نهمین سال حضور فرناندینیو در ورزشگاه اتحاد خواهد بود و سیتی قبلاً در مورد احتمالات شغلی که او در آینده و پس از بازنشستگی نهایی‌اش می تواند در این باشگاه داشته باشد، با کاپیتان باتجربه خود صحبت کرده است.

 

رسمی: فرناندینیو با سیتی تا 2022 تمدید کرد

 

فرناندینیو پس ازاعلام تمدید قراردادش گفت: "در فکر و ذهن من کار هنوز تمام نشده است و به همین دلیل تصمیم گرفتم یک سال دیگر اینجا بمانم و سعی کنم به تیم و باشگاه در رسیدن به اهدافی که به دنبال آن هستند کمک کنم.

از نظر من ما می توانیم این کار را انجام دهیم، هنوز جا برای پیشرفت و بهبود و دستیابی به این اهداف وجود دارد. و بدیهی است که برای من و خانواده ام یک سال بیشتر در منچستر ماندن مایه خوشحالی است.

اگر بتوانم به همین شکل به کارم ادامه دهم و آنها را داخل زمین و خارج از زمین هدایت کنم، تا به آنها در پیشرفت و بهبود و داشتن عملکرد بهتر در طول بازی ها کمک کنم، خوشحالترین فرد در سیتی خواهم بود."

 

رسمی: فرناندینیو با سیتی تا 2022 تمدید کرد

 

کاپیتان سیتی مهره ای کلیدی در موفقیت شاگردان گواردیولا و کسب سومین قهرمانی این تیم در لیگ برتر ظرف چهار سال بود. همچنین سیتیزن ها در فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به فینال چمپیونزلیگ راه یافتند.

با وجودی که فرناندینیو نقشی غیرقابل انکار در موفقیت سیتی در لیگ برتر داشت و در دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG نیز از ابتدا به زمین رفت، در فینال برابر چلسی اما جایی در ترکیب سیتیزن ها نداشت.

صحبت هایی درباره بازگشت او به برزیل مطرح بود اما او نقشی کلیدی در تغییر رویه بازیکنان سیتی در طول فصل داشت و با سخنرانی های پرشور و انگیزشی خود کمک کرد تا یک شروع ضعیف در لیگ برتر را تبدیل به یکی از قدرتمندترین فصل های تاریخ این باشگاه بکنند.

 

تکسیکی بگریستین، مدیر فوتبال باشگاه سیتی، گفت: "او کاپیتان ما است. او رهبر ما است و این موقعیتی است که او در آن سرآمد همه است. تعدادی بازیکن جوان با استعداد در ترکیب ما هستند و بنابراین بسیار مهم است که کسی را با دانش و تجربه فرناندینیو داشته باشیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋