دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معجزه ای که فرانسه را زنده کرد (عکس)

لوریس، فرشته نجات خروس ها؛ معجزه ای که فرانسه را زنده کرد (عکس)؛ سنگربان باتجربه تیم ملی فرانسه با مهار یک ضربه پنالتی بسیار حساس، تیمش را در بازی نگه داشته و موجبات یک کامبک رویایی را فراهم کرد.

به گزارش ورزش، تیم ملی فرانسه که با صدرنشینی در گروه مرگ یورو 2020 راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در تقابل امشب برای صعود به جمع 8 تیم، تیم ملی فرانسه با گل دقیقه 15 هریس سفروویچ برای سوئیس بازنده راهی رختکن شد.

فرانسه که در نیمه اول در جبران گل خورده ناکام مانده بود با چهره ای کاملا تهاجمی نیمه دوم را آغاز کرد. اعلام یک ضربه پنالتی با کمک VAR به سود سوئیس در دقیقه 55 اما شوک بزرگی بود که می رفت قهرمان جام جهانی 2018 را با یک حذف زودهنگام از یورو مواجه کند.

ریکاردو رودریگز پشت این ضربه پنالتی ایستاد و چشم همه فرانسوی ها به دستان هوگو لوریس، دروازه بان باتجربه شان بود؛ فردی که در آن لحظه تعیین کننده تنها ناجی خروس ها به شمار می رفت. تنها ناجی فرانسوی ها به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داد و با هوشیاری هر چه تمام تر، جهت ضربه پنالتی بازیکن حریف را تشخیص داده و آن را مهار کرد.

این مهار پنالتی فرانسه را به معنای واقعی کلمه به بازی برگرداند و مثل یک شوک مثبت خیلی زود تاثیر خود را گذاشت؛ تنها دو دقیقه بعد بود که بنزما گل تساوی را به ثمر رساند و دو دقیقه بعدتر هم گل دوم فرانسه بازهم توسط بنزما زده شد تا در عرض 5 دقیقه همه چیز به نفع فرانسه تغییر کند؛ آن هم در شرایطی که اگر لوریس پنالتی را مهار نمی کرد و بازی 2-0 به سود سوئیس می شد تقریبا دیگر همه چیز برای خروس ها به پایان می رسید.

معجزه ای که فرانسه را زنده کرد (عکس)

معجزه ای که فرانسه را زنده کرد (عکس)

معجزه ای که فرانسه را زنده کرد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋