دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

موسوی: استعفا از نایب رئیسی؟ کذب است

برنامه‌های زیادی برای فوتبال و فوتسال زنان داریم؛ موسوی: استعفا از نایب‌رئیسی؟ کذب است؛ نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال به اخبار منتشره درباره استعفای خود از سمتش واکنش نشان داد.

موسوی: استعفا از نایب‌رئیسی؟ کذب است

به گزارش ورزش از ساعتی پیش اخبار و شایعاتی درباره استعفای نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد و آن‌طور که در اخبار منتشر شده بود، سیده شهره موسوی از سمت خود کناره‌گیری کرده است و نامه استعفای خود را روی میز شهاب‌الدین عزیزی‌خادم قرار داده است.

پس از انتشار این خبر، خبرنگار ورزش گفتگویی با سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال داشت که او با ابراز بی‌اطلاعی از خبر استعفای خود این‌چنین پاسخ داد: واقعا نمی‌دانم این استعفا از کجا خبرش بیرون آمده است اما من پرقدرت سر کارم هستم و براساس زمان‌بندی که باید در فدراسیون فوتبال حضور داشته باشم، کارم را پیش می‌برم. شب گذشته تا حوالی ساعت 20 سر کار بودم و امورات مربوطه را پیگیری می‌کردم.

او با اشاره به برنامه‌ها و راهبردهای خود گفت: هنوز کار زیادی در حوزه فوتبال و فوتسال زنان داریم، تیم ملی بزرگسالان فوتبال در حال آماده‌سازی برای حضور در تورنمنت مقدماتی جام ملت‌های آسیا است؛ نوجوانان فوتبال زنان فردا عازم تاجیکستان برای حضور در کافا خواهند شد و تیم ملی جوانان پس از نایب قهرمانی در کافا، دور جدید تمرینات‌شان قرار است آغاز شود.

موسوی در تکمیل صحبت‌های خود گفت: همان‌طور که گفتم برنامه‌های زیادی هنوز برای تحول در فوتبال و فوتسال زنان باقی مانده و مطمئن باشید پرقدرت به کارم ادامه خواهم داد و به این شایعات هم توجهی ندارم؛ ارتباطی خوبی میان من و همکارانم و آقای عزیزی‌خادم برقرار است و ایشان حمایت همه‌جانبه‌ای از توسعه فوتبال و فوتسال زنان در مسیر رسیدن به موفقیت داشته‌اند و همدل و یکصدا کار خودمان را پیش می‌بریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋