دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره خیبر در یک قدمی کفش طلا

سه هفته تا رسیدن به رویای بزرگ؛ ستاره خیبر در یک‌قدمی کفش طلا؛ وینگر تیم فوتبال خیبر خرم آباد با گلزنی مقابل شهرداری آستارا گام بلندی در مسیر آقای گلی لیگ یک برداشت.

ستاره خیبر در یک‌قدمی کفش طلا

به گزارش ورزش روز گذشته هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و در رقابت 18 تیم با یکدیگر، 21 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا میانگین 2.3 گل در هر مسابقه ثبت برسد و هفته‌ای پرگل به پایان برسد؛ چرا که در این هفته، ملوان توانست با پنج گل نود ارومیه را از پیش‌روی بردارد و خیبر خرم آباد هم شکستی 4 گله را به شهرداری آستارا تحمیل کرد.

یکی از چهار گل خیبری‌ها در این مسابقه را عارف رستمی به ثمر رساند تا یک قدم دیگر به آقای لیگ یک نزدیک‌تر شود و در شبی که علی فاتح و حمید کاظمی مهاجم تیم‌های پارس جنوبی جم و بادران تهران در گلزنی ناکام بودند، توانست فاصله خود با حریفان را بیشتر کند و حالا سه هفته دیگر تا رسیدن به کفش طلا فاصله دارد.

عارف رستمی وینگر تیم فوتبال خیبر خرم آباد با گلزنی در دیدار برابر شهرداری آستارا مجموع گل زده های خود را به عدد 16 رساند و فاصله خود با علی فاتح و حمید کاظمی را به عدد 5 رساند و باید دید در سه هفته پایانی لیگ یک، تعداد گل‌های رستمی تغییر خواهد کرد یا خیر و در نهایت، کفش طلا با چه تعداد گل به او خواهد رسید. هر چند که این احتمال وجود دارد تا فاتح و کاظمی هم بتوانند با درخشش در سه هفته پایانی کفش طلا را از دستان رستمی بربایند.

جدول گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته سی و یکم:

16گل:
خیبر خرم آباد: عارف رستمی

11گل:
بادران تهران: حمید کاظمی
پارس جنوبی: علی فاتح

9گل:
مس کرمان: بابامحمدی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋