دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساوتگیت: نباید از دیدار برابر آلمان بترسیم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از انگیزه های بالای تیمش برای موفقیت مقابل آلمان می گوید.

ساوتگیت: نباید از دیدار برابر آلمان بترسیم

به گزارش ورزش، دو تیم انگلیس و آلمان فردا شب در جذاب ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. انگلیس اگرچه تا به اینجای جام پر فراز و نشیب ظاهر شده اما به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کرده و در سمت مقابل آلمان نیز با خوش اقبالی و تساوی لحظات آخر مقابل مجارستان همچنان در کورس رقابت ها باقی مانده است.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از تقابل حساس تیمش مقابل آلمان گفت: "آلمان در یک گروه بسیار سخت قرار داشته است. همچنین کیفیت بازی‌ها و حریفان شان نیز بسیار بالا بوده است بنابراین آنها برای حضور در یک مسابقه بزرگ دیگر آماده هستند.
آنها همچنین تجربه زیادی در مسابقات بزرگ دارند؛ چهار بار قهرمانی جام جهانی و تعداد زیادی قهرمانی در لیگ قهرمانان، بنابراین آلمان تیم توانمندی است.

ساوتگیت: نباید از دیدار برابر آلمان بترسیم

اگرچه من در مورد آلمان نظرات منفی زیادی می‌خوانم اما آنها را تیمی آماده می بینم. آنها از نظر تاکتیکی می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند بنابراین این برای ما بازی بسیار سخت خواهد بود. من فکر نمی‌کنم که این بازی بزرگ تر از دیدار برابر اسکاتلند یا کرواسی در مرحله گروهی باشد. با این حال آلمان یک حریف با کیفیت است."

ساوتگیت در ادامه گفت: "ما می توانیم تاریخ سازی کنیم و فکر می‌کنم که بازیکنان از این چالش لذت می‌برند. ما باید به این مسابقه به عنوان یک چالش نگاه کنیم نه اینکه از آن بترسیم. من فکر می‌کنم که نترس بودن در تیم وجود دارد و در بازی با آلمان می ‌توانیم شاهد آن باشیم."

ساوتگیت: نباید از دیدار برابر آلمان بترسیم

عملکرد انگلیس تا به اینجا: "ما به عنوان یک تیم از نظر دفاعی بسیار قدرتمند به نظر می رسیدیم و این در مسابقات یک فاکتور مهم است. البته ما می‌خواهیم که کمی روان‌تر بازی کنیم. هنوز به این مهم دست نیافته ایم اما به نظرم اکثر تیم‌های دیگر حاضر در مسابقات نیز با چنین مشکلی روبرو هستند."

وضعیت میسون مونت و بن‌چیلول: "ما برای دیدار برابر آلمان آنها را در اختیار خواهیم داشت. آنها در چند جلسه تمرینات حاضر بودند اما در همه جلسات نیز حضور نداشتند. باید در مورد آنها تصمیم بگیریم که آیا تمریناتی که انجام داده اند برای حضورشان در میدان کافی خواهد بود یا خیر."

ساوتگیت: نباید از دیدار برابر آلمان بترسیم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋