دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معضل جدید بارسلونا با دو ستاره قدیمی

بارسلونا این روزها به دنبال این است تا در مورد سرجی روبرتو و جوردی آلبا به یک راه حل مناسب برسد.

معضل جدید بارسلونا با دو ستاره قدیمی

به گزارش ورزش، سرجی روبرتو مدافع هافبک 29 ساله بارسا و محصول آکادمی این باشگاه تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و شرایط آینده او مشخص نیست.

اخیرا بارسلونا به مدیر برنامه های او پیشنهاد تمدید یک ساله ارائه داد و به موازات آن، رقم 25 میلیون یورو را برای جدایی او اعلام کرد. بارسا قراردادن نام سرجی در پروسه معاوضه بازیکن را نیز مد نظر داشت. سرجی در نهایت با تمدید یک ساله موافقت نکرد و از سوی دیگر باشگاهی نیز حاضر نیست برای بازیکنی که تنها یک سال دیگر قرارداد دارد، 25 میلیون یورو هزینه کند. ابتدا گفته می شد سیتی به وی علاقه مند است اما در نهایت این خبر تکذیب شد.

معضل جدید بارسلونا با دو ستاره قدیمی

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا به زودی قرار است قراردادی دو ساله را به سرجی پیشنهاد دهد که در آن رقم دستمزد او کاهش قابل توجهی خواهد داشت. اینگونه از جدایی سرجی در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری می شود و همچنین بارسا این فرصت را پیدا خواهد کرد تا او را در نقل و انتقالات امسال با رقمی بهتر به فروش برساند.

معضل جدید بارسلونا با دو ستاره قدیمی

معضل دیگر بارسا به دیگر کاپیتان این تیم یعنی جوردی آلبا بر می گردد. نام آلبا در فهرست فروش باشگاه قرار دارد ولی این بازیکن از طریق ایجنتش اطلاع داده است که تمایلی برای جدایی ندارد و تحت هر شرایطی ماندنی است.

هدف بارسا فروش آلبا و جذب خوزه لوئیس گایا کاپیتان والنسیاست ولی اکنون با مقاومت آلبا روبرو شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋