دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد

بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد

ساموئل اتوئو:؛ بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد؛ ساموئل اتوئو؛ اسطوره بارسا، معتقد است که باشگاه سابقش باید سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال که همکاریش با این باشگاه به انمام رسیده، را جذب کند.

به گزارش ورزش، سرخیو راموس پس از شانزده سال بسیار موفقیت آمیز و پرافتخار به تازگی با رئال مادرید و هوادارانش خداحافظی کرد و هنوز آینده این مدافع کهنه‌کار و تراز اول اسپانیایی مشخص نیست. راموس 35 ساله در طول سال های حضورش در سانتیاگو برنابئو به همراه سپیدپوشان مادرید پنج قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در چمپیونزلیگ را به دست آورد.

راموس در مراسم خداحافظی اش گفت که پیشنهاد رئال را پذیرفته و با شروط این باشگاه برای تمدید قرارداد موافقت کرده، اما مدیران رئال به او گفته اند که مهلت پذیرش قرارداد دیگر تمام شده است.

 

بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد

 

راموس که اکنون از باشگاه های بزرگی همچون PSG پیشنهاد دارد، هنوز درباره آینده اش تصمیم نگرفته است و ساموئل اتوئو معتقد است که کاتالان ها باید این دشمن دیرینه شان را به خدمت بگیرند.

 

اتوئو گفت: "امیدوارم سرخیو به PSG برود. اگر من می توانستم او را برای بارسا بگیرم، حتما این کار را می کردم.

اگر او به PSG برود من خوشحال خواهم شد و می دانم که او کمک خواهد کرد تا PSG قهرمان چمپیونزلیگ شود، کاری که ثابت کرده ایم برایمان بسیار سخت است."

 

بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد

 

راموس در طول این سالها درگیری های زیادی با بارسا داشت و پنج کارت قرمز در بازی برابر رقیب دیرینه رئال در لالیگا دریافت کرد. بدترین آنها به شکست 5-0 رئال برابر بارسا در ال کلاسیکو برمی گردد که در سال 2010 در نوکمپ برگزار شد و راموس پس از اینکه به دلیل لگد زدن به مسی کارت قرمز دریافت کرد، به صورت ژاوی و پویول هم ضربه زد.

او همچنین چندین گل به بارسا نیز زده است؛ در تساوی 3-3 در مارس سال 2007 در برابر تیم فرانک رایکارد در یک بازی که برای قهرمانی رئال در لالیگا بسیار مهم بود، رئالی ها توانستند در نبرد بر سر قهرمانی بارسا را با تفاضل گل شکست دهند و راموس اولین جام مهم خود با سپیدپوشان مادرید را به چنگ آورد.

 

بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد

 

اتوئو همچنین در بخشی از صحبت هایش گفت که نمی تواند لیونل مسی را با پیراهن باشگاه دیگری تصور کند و انتظار دارد که کاپیتان 34 ساله کاتالان ها همین روزها قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋