دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قربانی: دقیقه ۹۳ سهل انگاری کردیم

قربانی: دقیقه ۹۳ سهل‌انگاری کردیم

مدافع نفت مسجدسلیمان اشتباه فردی خودشان را عامل از دست رفتن پیروزی مقابل پیکان می‌داند.

به گزارش ورزش، سیروان قربانی در خصوص از دست رفتن برتری نفت مسجدسلیمان در لحظات آخر دیدار با پیکان ابراز کرد: بازی را برده بودیم، اما متاسفانه در دقیقه ۹۳ گل تساوی را دریافت کردیم. خیلی خوب کار کرده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودیم. واقعا برای سه امتیاز وارد مسابقه شدیم و حتی به گل هم رسیدیم ولی بخاطر یک سهل‌انگاری و اشتباه خودمان گل خوردیم.

او ادامه داد: نتیجه را گرفته بودیم و گفتیم کار تمام است، اما یک مقدار در محوطه جریمه ما شلوغ شد، سهل‌انگاری کردیم و سه امتیاز را از دست دادیم، اما مطمئنا هفته آینده جبران می‌کنیم و در آبادان به برتری می‌رسیم.

مدافع نفت مسجدسلیمان در مورد قضاوت داور مسابقه با پیکان گفت: داور خیلی خوب و جوانی در این دیدار قضاوت کرد، اما در نیمه اول می‌توانست خیلی عصبی بود و می‌توانست با ما مهربانانه‌تر رفتار کند، اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی خوب سوت زد.

قربانی پیرامون شرایط نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تیم‌های نفتی همیشه و هر سال همین وضعیت را دارند و بازیکنان و مردم اعتراض می‌کنند، اما نمی‌توان کار خاصی کرد. بازیکن از همان ابتدا شرایط را می‌داند و درک می‌کند که در چه تیمی رفته و چه شرایطی دارند.

او یادآور شد: وضعیت خوب بوده، اما ما هم انتظار داریم شرایط بهتر باشد چون قرارداد بازیکنان ما نسبت به دیگر تیم‌ها پایین و نسبت به برخی باشگاه‌ها خیلی پایین است. شاید قرارداد ۱۰ بازیکن ما با قرارداد یک بازیکن در بالای جدول برابر باشد، اما وعده‌هایی به ما داده‌اند و هیئت مدیره هم تلاش کند تا این مشکلات برطرف شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋