دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رابط: لحظه شماری می کنم به استقلال برگردم

مهاجم نفت مسجدسلیمان امیدوار است در پایان فصل با اتمام قرارداد قرضی به استقلال برگردد.

رابط: لحظه شماری می‌کنم به استقلال برگردم

به گزارش ورزش، فردین رابط پس از تساوی پیکان و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ما بازی را برده بودیم، اما متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم. داشتیم خوشحالی برد را می‌کردیم و خدا را شکر همه چیز خوب بود که یکدفعه بازی مساوی شد.

او ادامه داد: داوری یک مقدار نامتعادل بود و باید دقت بیشتری می‌کرد، اما به همین روند ادامه می‌دهیم و ان‌شاالله بتوانیم تیم را نگهداریم و دل هواداران مسجدسلیمان را شاد کنیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات این تیم عنوان کرد: یک مقدار پرداختی‌ها دیر انجام شد؛ ما تا قبل از دیدار با فولاد همه را برده بودیم و بازهم بخاطر اشتباهات باختیم، اما در آن بازی هم نمایش خوبی داشتیم. بچه‌های تیم ما جوان هستند و خدا را شکر همه نمایش خوبی دارند و از جان مایه می‌گذارند.

رابط یادآور شد: هدف ما حفظ تیم برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان است و امیدوارم مسؤولان باشگاه نفت هم بیشتر به فکر بازیکنان باشند. واقعا شرایط در مسجدسلیمان برای کادر فنی و بازیکنان سخت است و امیدوارم مسؤولان به فکر ما هم باشند.

او اضافه کرد: در استقلال شاگرد فکری بودم و در نفت هم کنارشان حضور دارم؛ انسان خوش قلبی هستند و دوباره افتخار کار با ایشان را دارم. امیدوارم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در آخر فصل به استقلال برگردیم چون خیلی دلم برای استقلال تنگ شده است. از بچگی استقلالی بودم، همیشه بازی‌های این تیم را پیگیر هستم و الان هم منتظرم و لحظه شماری می‌کنم تا بازی با استقلال برسد و به این تیم برگردم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋