دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در اتلتیکومادرید خوشحال هستم و می خواهم بمانم

در اتلتیکومادرید خوشحال هستم و می‌خواهم بمانم

مارکوس یورنته:؛ در اتلتیکومادرید خوشحال هستم و می‌خواهم بمانم؛ مارکوس یورنته، ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید، شایعات جدایی اش از این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش، مارکوس یورنته یکی از ستاره‌های تاثیرگذار اتلتیکو مادرید در فصل گذشته لالیگا به به شمار می آمد. او در 37 بازی برای تیم دیه‌گو سیمئونه 12 گل و 11 پاس گل را به ثبت رساند و تنها لوئیس سوارز به لحاظ گلزنی آمار بهترینگ نسبت به او به جای گذاشت.

در این بین شایعاتی پیرامون جدایی مارکوس یورنته از اتلتیکو مادرید به گوش رسیده و گفته می‌شود که لیورپول به جذب این بازیکن علاقه مند است. با این حال ستاره اسپانیایی در مصاحبه ای با آاس این شایعات را رد کرده و می‌گوید: "سالهای زیادی از قراردادم باقی مانده است. ایده من این است که بمانم. شرایطم خوب است و در اتلتیکو مادرید خوشحالم."

در اتلتیکومادرید خوشحال هستم و می‌خواهم بمانم

یورنته در ادامه گفت: "ما یک فصل خوب را به خاطر قهرمانی در لالیگا پشت سر گذاشتیم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما من اصلا به جدایی فکر نمی‌کنم. خوشحالم و اکنون در تیم ملی حاضر هستم. مدت‌ها پیش مذاکراتی انجام شده بود و این درست است اما هیچ اتفاقی رخ نداد و مذاکرات هم به پایان رسید. در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋